انواع لوستر مدرن سقفی و کریستالی

Modern ceiling and crystal chandeliers

لوستر مدرن دایره ای طلایی ATM129-01

لوستر مدرن کریستالی PISA-01

لوستر مدرن کریستالی طلایی IFLOOR-01

انواع لوستر مدرن سقفی و کریستالی از جمله محبوب ترین و برترین دسته بندی های قابل انتخاب برای تمامی بخش های خانه هستند. شما می توانید از لوسترهای کریستالی بخاطر جلوه فوق العاده و همین طور درخشش خیره کننده در دکوراسیون مدرن و کلاسیک بدون محدودیت استفاده کنید.
به طور کلی اگر بخواهیم به یک تعریف مشخص در مورد این مدل ها برسیم، می توان گفت که به لوسترها، آویز ها و متریال هایی که متصل به سقف هستند و در طراحی آن ها از دانه های شیشه به صورت ریز و درشت و همگون با هم استفاده شده است لوستر مدرن کریستالی می گویند. این مدل ها درخشش فوق العاده ای در کنار یک نور دهی جذاب و انعکاسی دارند.

ویژگی های انواع لوستر مدرن سقفی و کریستالی

لوستر مدرن سقفی به راحتی در تمامی ارتفاع ها قابل نصب است. بخصوص اگر بتوانید آن را به صورت دست ساز تهیه کنید می توانید دقیقا ارتفاع آن را بر حسب منزل و محیطی که قرار است در آن لوستر را نصب کنید انتخاب نمایید. ضمن این که لوسترهای مدرن سقفی از یک منبع نور ملایم استفاده می کنند که نه خیلی چشم گیر و غیرعادی است و نه در اثر نور کم شما مجبور به تقویت منبع روشنایی می شوید.
یکی از مهم ترین مزیت های انواع لوستر مدرن سقفی و کریستالی مدل ها، رنگها، طرح ها، ابعاد و اندازه های مختلفی است که برای آن در نظر گرفته شده است.

شما این امکان را دارید که با لوسترهای کریستالی و مدل های مدرن سقفی، آباژور و دیوارکوب را نیز ست کنید. لوسترهای آویز کریستالی نیز ترکیبی از این دو هستند که برای محیط هایی با سقف بلندتر می توانند یک انتخاب فوق العاده عالی باشند. مدل های سقفی معمولا باید جلوه و شکوه خیره کننده ای داشته باشند و در همان نگاه اول توجه کسی که وارد محیط می شود را به خود جلب کنند. این گروه از لوسترها را به راحتی می توان در آپارتمان، تالارها، مراکز تجاری، ویلا ها و… مورد استفاده قرار داد. بخصوص راه پله و پذیرایی های بزرگ می توانند نما و جذابیت لوستر مدرن سقفی و کریستالی را به خوبی نشان دهند.

انواع لوستر مدرن سقفی و کریستالی

چرا لوستر مدرن کریستالی بخریم؟

لوسترهای مدرن کریستالی علاوه بر تنوع فوق العاده، از متریال درجه یک و با کیفیت ساخته می شوند. بخصوص لوستر روژانو همواره سعی کرده که از جدید ترین و برترین طراحی ها در محصولات خود استفاده کند و از جمله برجسته ترین محصولات این مجموعه با همین دسته بندی شناخته می شود. لوسترهای مدرن کریستالی می توانند برای فضای کوچک تا بزرگ، سقف های بلند تا کوتاه یک گزینه عالی باشند.

چرا لوستر مدرن سقفی بخریم؟

این مدل لوسترها با گرید های درجه یک و بر اساس یک سری استاندارد های طراحی داخلی دیزاین و ساخته می شوند.
لوسترهای مدرن سقفی می توانند برای سقف های مرتفع یک گزینه فوق العاده باشند. اگر دقت کرده باشید این طرح ها در لابی هتل ها، رستوران ها و مراکز تجاری مورد استفاده قرار می گیرند و در همان برخورد اول شما کاملا مجذوب جلوه و رنگ و طرح آن ها می شوید. در هر دو مدلی که به آن ها اشاره کردیم تنوع فوق العاده بالا است و این شاید یکی از مهم ترین ارکانی باشد که سبب شده انواع لوستر مدرن سقفی و کریستالی در دنیا ترند شوند.