لوستر آویز و چراغ آویز 3 تایی

Pendant chandelier

لوستر آویز مدرن مشکی ALI2-04

لوستر آویز مدرن مشکی MD-113

لوستر آویز بلند MD-110

لوستر و چراغ آویز چیست؟

لوستر و چراغ آویز یکی از مدل های محبوب و متداول موجود در دسته بندی ترندهای چند سال اخیر قرار می گیرد و کاملا با دکوراسیون و طراحی داخلی مدرن و فانتزی ست و هماهنگ است. به این سری از مدل ها، لوستر سه شعله نیز می گویند و می توان از آن برای بخش های مختلف خانه استفاده کرد. ضمن این که نوردهی این لوسترها معمولا برای فضاهای کوچک فوق العاده مناسب است. اگر می خواهید نور متمرکز در محیط داشته باشید می توانید به سراغ انواع لوسترهای آویز بروید. در تعریف معمول چراغ آویز لوستری است که از سقف آویزان می شود و دارای یک یا چند حباب میباشد.

امروزه چراغهای آویز سه تایی و چند تایی یکی از بهترین مکمل ها برای لوسترهای بزرگ و یا آباژورها هستند. مهم ترین مسئله در آن ها سبک طراحی خاص و همین طور زیبایی بصری خیره کننده است و قابل سفارش از 3 شعله تا 12 شعله میباشد.

 

موارد استفاده از لوستر و چراغ آویز

این لوسترها به دلیل تنوع فوق العاده به راحتی در خانه، اتاق ناهارخوری، اتاق های رسمی و بخش های مختلف پذیرایی قابل استفاده هستند. معمولا ترکیب آن ها از حباب پیرکس و استیل ضد زنگ است. البته سبک مدرن آن جذابیت فوق العاده ای دارد و این حس بی نظیر اشرافی که در برخورد اول با آن مواجه می شوید به دلیل بهره گیری از متریال درجه یک است.

معمولا لوسترها نمی توانند گوشه های اتاق شما را روشن کنند، در مقابل شما می توانید از مدل های مختلف لوستر و چراغ آویز 3 تایی در این وضعیت استفاده کنید. به عنوان مثال اگر می خواهید کنج اتاق ها و سالن خود را پرنور تر کنید این سبک کار ها می توانند برای شما یک گزینه عالی باشند.
اگر می خواهید در فضای اتاق کار خود نیز یک لوستر شیک و جذاب داشته باشید، بازهم می توانید روی مدل های مختلف لوستر و چراغ آویز 3 تایی حساب ویژه ای باز کنید. به شکل دیگر مدل هایی که توسط لوستر روژانو طراحی می شوند، شما می توانید این مدل ها را نیز با امکان شخصی سازی ارتفاع تهیه کنید و یا تعداد حباب های آن را کم و زیاد کنید.

 

لوستر و چراغ آویز

 

قیمت انواع چراغ آویز

نور متریال های آویز به سمت پایین و مستقیم است، به همین منوال به طور عمده می توان از آن ها در آشپزخانه و هر بخشی از خانه که نیاز به نور متمرکز دارد استفاده کرد. همین طور سبک طراحی آن نیز کاملا هماهنگ با دیزاین داخلی مدرن است و در نتیجه فضای خانه شما را کاملا بروز می کند. لوستر آویز ها نیز در مدل های کوتاه و بلند عرضه می شوند.

همواره این پرسش مطرح می شود که آیا می توان از چراغ آویز در آپارتمان نیز استفاده کرد؟ در این مورد باید بگوییم که هیچ محدودیتی وجود ندارد. به راحتی می توانید هرجا که لوستر مدرن را نصب می کنید، در کنار آن یک چراغ آویز و یا لوستر آویز 3 تایی یا کمتر و بیشتر نصب کنید. روشنایی تمیز، براق و همین طور ظاهر ساده از جمله کلیدی ترین فاکتورهایی است که در سال 2022 میلادی باید در هنگام خرید لوستر و چراغ آویز 3 تایی به آن دقت کنید.

لوستر آویز یا چراغ آویزها توسط لوستر روژانو در رنگ های مشکی، سیلور و طلایی با حباب های دودی و شامپاینی قابل سفارش هستند و می توانند درخشندگی عالی و جذابی در فضای مورد نظر شما ایجاد کنند. از طرفی دیگر چراغ آویز ها در طیف وسیعی از سبک ها طراحی می شوند و به همین دلیل می توان از آن ها بسته به هر سلیقه در خانه، ویلا و یا اتاق ها استفاده کرد.