Luxury Handmade New Design

پروژه ویلایی لوستر مدرن Saint-Malo

یکی دیگر از پروژه های جدید لوستر روژانو. در این پروژه از لوسترهای مدرن متعددی تشکیل شده است که در فضاهای مختلف نصب شده اند. هر لوستر با دقت بسیاری توسط طراحان روژانو طراحی و اجرا شده است تا زیبایی فضا را افزایش دهد.

 

در بخش ناهارخوری و آشپزخانه لوسترهای خطی با حباب های متنوع تعبیه شده است و حباب ها به گونه ای خلاقانه چیده شده اند تا با دکوراسیون این محیط هماهنگی کامل داشته باشند و جلوه ای شیک و زیبا برای خانواده ایجاد کنند. همینطور سالن پذیرایی با یک لوستر دایره ای مدرن تزئین شده است که هماهنگی جامعی با لوستر ناهارخوری این ویلا دارد.

 

در اتاق خواب ویلا لوستر رینگی سیلور با حباب های دودی قرار داده شده است. شفافیت و طرح رنگ منحصر به فرد حباب ها فضایی آرام را ایجاد می کند که برای یک خواب خوب شبانه ایده آل است. علاوه بر این، آویزهای حبابدار کوچک و بزرگ در کنار تخت، فضایی متفاوت و خیره کننده ای را خلق کرده است.

 

اما این پروژه دارای دو لوستر بلند است که هر کدام سه یا چهار متر ارتفاع دارند. در یکی از این لوسترها از حباب های فلزی مشکی و طلایی با بافت چرمی استفاده شده و در لوستر دیگر حباب های پیرکس در یک حالت هندسی خاص تنظیم شده اند. لوسترهای بزرگ یک شاهکار واقعی هستند و نصب آنها پروژه را به سطح بالاتری از کرامت و زیبایی رسانده است.

 

دیوارکوب های پروژه در دو نوع هستند، یکی از سه حباب پیرکس تشکیل شده و دیگری از شش حباب فلزی مشکی طلایی. حباب ها با یک سبک خاصی چیده شده اند تا توجه افراد را به خود جلب کنند و ظرافتی را به دیوارها افزوده کنند. از طرف دیگر دیوارکوب های سرویس بهداشتی، به صورت استوانه ای شکل طراحی شده اند.

 

در اتاق خواب دیگری یک لوستر شکیل با شیدرهای زیبا که به راحتی با دست قابل تنظیم است تعبیه شده و فضایی رمانتیک و دنج را ایجاد می کند. اما اتاق خواب کودک با یک لوستری تشکیل شده از پروانه های معلق، تزئین شده است که حال و هوای اتاق را به کلی تغییر داده است. در نهایت، طبقه دوم این ویلا دارای یک لوستر مربع با حباب های پیرکس است که با رنگ های دودی و شامپاینی ترکیب شده است.

 

اجرای این پروژه بزرگ مستلزم طراحی و اجرای لوسترهایی بود که با حفظ سطح فوق العاده بالایی از زیبایی و ظرافت، محیط اطراف را تکمیل می کرد. لوستر روژانو با سالها تجربه و با استفاده از بهترین متریال موجود، توانسته است این پروژه را با بالاترین کیفیت و زیبایی اجرا کند.

خواندن کمتر مشاهده ادامه مطلب