پخش ویدیو

پروژه ویلایی Twin Villa

نمونه پروژه لوستر و آویز دیوارکوب لوکس ویلایی

زمستان 1400 – دماوند

 

البته که لوستر فرا تر از سیستم روشنایی در یک خانه آپارتمانی و ویلایی به حساب می آید. امروزه بر خلاف گذشته که صرفا انتظار می رفت با استفاده از یک منبع نور فضا نورانی شود. لوسترها جلوه ای از لوکس بودن و همین طور مدرنیته یک ساختمان هستند.

 

اما به جهت خرید مدل های خاص و مدرن و همچنین لاکچری که نظیر آن ها در بازار وجود ندارد و مورد پسند عموم مردم است، بیشتر مشتریان این نوع لوستر به سراغ مدل های دست ساز و یا طراحی شده بصورت اختصاصی می شوند.

 

پروژه ای که مشاهده می فرمایید در یک سازه عمرانی ویلایی مدرن اجرا شده است و جلوه خاصی از انتشار نور را در خود جای داده است که به واسطه دیوارکوب ها که در بخش های مختلف خانه نصب شده‌اند و ست همین لوستر ها هستند، کل محیط را روشن می کنند و به نوعی مکمل هم به حساب می آیند.

 

ضمن این که این لوستر لاکچری در حال حاضر پتانسیل اجرا در خانه های ویلایی با هر متراژ و هر ارتفاع سقفی را دارد. می توانید بر اساس نیاز خودتان، صلاحدید طراح داخلی و همین طور راهنمایی های مجری طرح، آن را به شکلی که می خواهید سفارشی سازی کنید. تعداد شاخه ها را افزایش دهید و یا این که اگر فکر می کنید میزان نور کم است، تغییراتی در حجم لوستر ایجاد کنید.

 

ست دیوارکوب و لوستر مدرن لاکچری

از طرفی این لوستر مدرن امکان نصب در پذیرایی، نشیمن و همین طور فضای لابی را دارا میباشد. دیوارکوب ها نیز در مسیر راه پله ها نصب می شوند و به شکل مخروط های برعکس در کنار دو و یا چند گوی به دلخواه نصب می شوند.

 

ساختار آن ها، همان طور که در تصاویر مشخص می باشد، کاملا لوکس و منحصر به فرد بوده و تمامی این پروژه ها از الگوریتم خاصی برای ایجاد جلوه های خاص نور استفاده می کنند و به هیچ عنوان بر اساس طرح های روتین موجود در بازار ساخته نشده اند.

مشاهده دیوارکوب مورد استفاده در این پروژه

 

آویز‌ها از سقف به وسیله یک بیس استیل با استفاده از اتصالات مقاوم در برابر هرگونه ارتعاش نصب شده اند و به هیچ عنوان دچار مشکل نمی شوند. ضمن این که پرتاب نور به سمت های مختلف انجام می شود. یعنی این لوستر علاوه بر جذابیت بصری، لوکس بودن و القاء حس بی نظیر کیفیت، در بخش کاربردی و منبع نور نیز ، نیاز شما را در ساختمان رفع می کند.

 

حتی می توانید این شاخه ها را در مسیر راه پله ها نصب و اجرا کنید. اگر در این مورد اطلاعات ندارید می توانید پیش از هر چیزی با تیم پشتیبانی روژانو تماس حاصل فرموده و در مورد بهترین طراحی و موقعیت برای اجرای این لوستر لوکس و مدرن ویلایی مشاوره دریافت نمایید.

 

این پروژه در حال حاضر در سازه ویلایی اجرا شده است و توانسته رضایت بسیاری از مشتریان که به دنبال طرح های خاص هستند را نیز جلب کند. کیفیت بالای مواد اولیه به کار رفته در محصولات مورد استفاده این پروژه کاملا مشهود است.

تماشای ویدیو این پروژه در اینستاگرام روژانو

 

The project you see is implemented in a modern villa civil structure and has a special manifestation of light emission, which enlighten the whole environment through the wall sconces that are installed in different parts of the house and are the same set of these chandeliers and are considered as a complement.

 

In addition, this luxury chandelier now has the potential to be implemented in villa houses with any area and any ceiling height.

 

You can customize it to any form you like, depending on your needs, the interior designer’s discretion, as well as the project executive. Increase the number of branches or, if you think the amount of light is low, make changes to the volume of the chandelier.

 

خواندن کمتر مشاهده ادامه مطلب