آشنایی با انواع لوستر های مدرن

آشنایی با انواع لوستر های مدرن، وقتی صحبت از وسایل روشنایی می شود، اولين چيزي كه به ذهن مان مي رسه لوستر است .لوسترهای مدرن تاريخ جذابي دارند و طي سالها تغيير و تكامل يافته اند امروز لوسترهاي مدرن علاوه بر بروشنايی امكانات ويژه اي مانند پخش كردن موسيقي يا تنظيم نور اتاق نيز دارند.
لوسترها اولین بار در قرون وسطی نماد ثروت بودند و از شمع برای روشن کردن آنها استفاده می شد. در اوایل قرن هجدهم ، لوسترها در بین بازرگانان رواج يافت و بعد از آن مردم عامه این وسایل روشنايی تزئینی را به خانه های خود آوردند. با گذشت زمان ، با پيشرفت فناوری ها طراحی لوسترها نيز تغییر کردند و لوسترهاي مدرن امروزي به وجود آمدند.

 

آشنایی با انواع لوستر های مدرن

 

با توجه به اينكه لوسترهاي مدرن يك ضرورت زندگي است در هر خانه اي با انواع طرح ها و سبک هاي مختلف وجود دارد. بنابراين آشنایی با انواع لوسترهای مدرن جالب و در عين حال مفيد است.
لوستر چیست؟
قبل از باز كردن مبحث آشنایی با انواع لوسترهای مدرن بیایید یک قدم عقب برویم و بپرسیم لوستر چیست؟ در اصل، لوستر یک چراغ آویز كه از سقف آويزان مي شود. لوسترها از سایر انواع چراغ های آویز تزئینی متفاوت هستند زیرا دارای چندین شاخه با لامپ هایی هستند .موادی که در لوسترها محبوب هستند شامل کریستال ، برنج و آویز LED است.
طراحی لوسترهاي مدرن نسبت به سنتی به شیوه اي جدید و خلاقانه صورت گرفته است از لوستر مدرن در اتاق ناهار خوری ، اتاق نشیمن ، اتاق خواب و حتي حیاط استفاده مي شود. لوسترهاي مدرن دارای لامپ های متعدد ، برای روشنایی هر محفوظه و محیط استفاده می شوند.

انواع مختلف لوستر مدرن

یکی از هیجان انگیزترین جنبه های انتخاب و خريد لوستر درنظر گرفتن نوع نورپردازي آن متناسب با خانه خود است. اگر مي خواهيد لوستري مطابق با طراحي خانه خود خريداري كنيد با انواع لوستر مدرن در زير را مي توانيد در نظر بگيريد.

لوستر های Romuald

لوسترهاي Romuald يا پيله اي طراحی جالب و جذابي دارند و به دلیل فرم نامنظم و آویز درست مثل یک پیله از سه لامپ تغذيه مي كنند . اين نوع لوستر مدرن علاوه بر درخشندگی دلپذیر و ظریف به عنوان تزئین نيز به كار مي رود.

 

آشنایی با انواع لوستر های مدرن

 

لوستر سقفی خوشه ای

اين نوع مدرن داراي پیچیدگی خاص همراه با ظاهري طلايي است و تاحدودي از لوسترهای کلاسیک نشات گرفته است. این لوستر مدرن براي اتاق نشیمن بسيار مناسب است. جهت مشاهده محصول مدل ATKCh-02 کلیک کنید

 

آشنایی با انواع لوستر های مدرن

 

لوستر مدرن چارلز

طراحی لوستر چارلز یک طرح جالب است كه از ادغام 20 آباژور در دوجهت مخالف تشكيل شده است.

لوستر آیک (Ike)

لوستر Ike ، از برنج و آلومینیوم در ابعاد نسبتاً كمي با طراحی ساده و شيك ساخته شده است و براي فضاهای مختلف مانند اتاق نشیمن ، ناهار خوری ، راهرو یا انبار مناسب.

لوستر Foscari Murano

با وجود اینکه بسیاری از لوسترهای مدرن از طرح های سنتی و کلاسیک فاصله گرفته اند ، اما بسیاری از لوسترهاي مدرن طرح خود را از آنها الهام گرفته اند. لوستر مورانو نمونه اي از اين موارد است و دارای طرح های کلاسیک با ظاهری به روز شده است.

لوسترهای هندسی

به كار بردن اشكال هندسي در لوسترها ناشت گرفته از خلاقیت های مدرن است و مجموعه ای از اشکال هندسی به طور تصادفی اما متقارن كنار هم چیده شده اند.

لوستر آويز

با استفاده از این چراغ های آویز شیک می توانید جلوه ای جادویی به دکوراسیون منزل خود ببخشید. لامپ ها توسط روبرتو کاوالی طراحی شده اند و به شکل کره های مات سفید هستند که با بالهای طلایی ظریف تکمیل شده و به آنها اجازه می دهد مانند پروانه های زیبا به نظر برسند. این مجموعه برای اتاق نشیمن و فضاهای ناهار خوری مدرن و معاصر مناسب است. مشاهده آویز مدرن مدل AHW3-02

لوستر لیان

لیانه لوستر خاص طراحی شده برای بالا میزهای ناهار خوری مستطیل شکل نمایش داده می شود، این لوستر چشمگیر در ابعاد مختلف وجود دارد.

لوستر حبابی

لوسترهای حبابی دارای طرح ها و مدل های بسیار متنوعی هستند اما همه آنها اساساً بر اساس یک مفهوم هستند. طرح های آنها متفاوت است اما حول شکل كروي مي باشند و طرح های هر یک به شیوه منحصر به فرد خود برجسته است.

لوستر مدرن آویز

لوسترمدرن (Modern chandelier) نوع خاصی از لوستر که برای نورپردازی در محیط هایی با دکوراسیون مدرن کاربرد دارد.

لوستر کریستالی

اين لوستر از مجموعه ای از لامپ هایی با کریستال های شیشه ای تشكيل شده و نور را در کل اتاق منعکس می کند و جنبه تزئیني علاوه بر روشنايي دارد. البته اين سبك مطمئناً برای هر خانه ای مناسب نیست. مشاهده نمونه لوستر کریستالی روژانو

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام دیدگاه ها