راهنمای انتخاب لوستر برای ویلا

لوستر مناسب برای ویلا

لوستر ویلا از اجزای مهم زيبايی و كاربردی فضای داخلی ویلاها است از آنجا كه اغلب ويلاها بسيار بزرگ هستند نورپردازی فضای داخلی ويلا بايد گونه ای ايمن ،منظره و چشم انداز محیط را برجسته نشان دهد و هيچ قسمتی از ويلا نبايد تاريك يا كم نور باشد.
براي هر قسمت ويلا انتخاب های متنوعی برای لوستر و نورپردازی وجود دارد و از آنجا كه لوستر های مدرن به دلیل استفاده از متریال بسیار مرغوب اغلب كالاهای گرانی هستند بايد متناسب با اندازه و متراژ فضا انتخاب شود تا بعد دچار هزينه های بيشتر نشويد.

لوستر برای ويلا در سبک و متریال متفاوتی وجود دارد بنابراين هنگام انتخاب لوستر ويلا بايد عواملی از جمله اندازه ، خروجی نور ، نوع منبع نور ، گزینه های کم نور و موارد دیگر در نظرگرفته شود که البته این امر مهم را میتوانید با تیم مشاوره و طراحی گروه روشنایی روژانو بررسی کرده و تصمیم درستی در انتخاب کالای مورد نظرتان بگیرید.اگر به دنبال انتخاب و خريد لوستر برای ويلای خود می باشيد اين مقاله را تا انتها مطالعه كنيد.

 

لوستر مدرن برای ویلا

 

نكات انتخاب لوستر ويلا

اندازه مناسب

ابعاد و ارتفاع لوستر مدرن برای ويلا بسيار مهم است زيرا بیش از حد بزرگ یا خیلی کوچک باشد منجر به ايجاد ظاهري نامتناسب می شود. برای به دست آوردن اندازه مناسب لوستر از روش قانون کلی زیر برای اندازه گیری لوستر خود استفاده کنید .
عرض اتاق (مترمربع) + طول اتاق (مترمربع) = قطر/ عرض لوستر (به اینچ).بنابراین ، برای مثال ، اگر طول اتاق شما 14 و عرض آن 10 باشد ، یک لوستر با قطر 24 اینچ متناسب است. این یک قاعده رایج است که به شما کمک می کند تا مقیاس لوستر خود را متناسب با اندازه اتاق بدست آوريد البته اين ابزار زياد دقيق نيست و بهتر به دنبال ابزارهای ديگری نيز باشيد.

 

نکات انتخاب لوستر ویلا

 

بهبود مصرف انرژی

نورپردازی ویلاها باید چشم نواز باشند و علاوه بر راندمان بالا در مصرف انرژی نيز ، صرفه جویی شود به عنوان نمونه نورپردازی تزئينی غیر ضروری و فانتزی را محدود کنید . در نظر داشته باشید لوستر های تولید شده توسط روژانو از لامپ های کم مصرف استفاده شده است.

نورپردازی مناسب

بيشترين اشتباه در نورپردازی ویلا نورپردازي بيش از حد آن است. طراحی و نصب لوستر ویلا نباید کورکورانه انجام شود زيرا تمام ويلاها با وجود پنچره های بزرگ از نور طبيعي ایده آلی برخوردار هستند بنابراين نورپردازی بايد به گونه اي آرامش بخش و دنج صورت گيرد.

تامين منبع نور

لوسترهای ويلا وسایل تزئینی به منظور ایجاد سبک و محیط هستند ، بنابراین انتظار نداشته باشید که لوستر منبع اصلی نور ويلايی به اين بزرگي باشد. این یکی از بزرگترین اشتباهات در انتخاب لوستر ويلا است.
لوسترها به عنوان منبع نوری تکمیلی مخصوصا در ويلا ها مي باشند به عنوان نمونه بهتر است به همراه لوستر،نورپردازی در ديوار،اطراف سقف و كف نيز وجود داشته باشد.

لوسترهای LED

انتخاب لوستر و نورپردازی برای فضاهای بزرگ مانند ويلا قطعا هزينه های زيادی را روی دست شما می گذارد. برخی از طراحان نورپردازی لوسترهای LED را برای ويلا ها ترجیح می دهند ، زيرا علاوه بر افزایش کارایی صرفه جویی قابل توجهی در انرژی و هزینه ها در بر دارد.

 

لوستر رزگلد مدرن

 

سخن پایانی

لوسترهای ويلا دارای اشکال و اندازه های مختلف می باشد و ميزان نورپردازی آنها نه تنها بايد به عنوان یک گزینه عالی برای دکوراسیون منزل عمل کند ، بلكه به عنوان یک جلوه بصری برای پخش یکنواخت نور در سرتا سر ويلا بايد باشد . البته تنها به لوستر اكتفا نكنيد و نورپردازی های مقرون به صرفه ديگر نيز در باغ ويلا بايد به كار برده شود. تیم مشاوره گروه روشنایی روژانو آماده ارائه بهترین راهکار های مناسب نورپردازی برای ویلا و فضای های داخلی بزرگ میباشند. درصورت تمایل میتوانید با یکی از شماره های زیر جهت دریافت مشاوره رایگان تماس حاصل فرمایید.

021-26159237
021-26472319

5 1 رای
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام دیدگاه ها