بررسی لوستر مدرن افقی

بررسی لوستر مدرن افقی

اگر به دنبال لوستر مدرن افقی و متفاوتی هستید ادامه این مطلب را حتما مطالعه کنید. در این مطلب لوستر مدرن 5 متری AHW3-02 را بررسی خواهیم کرد.

چرا باید از لوستر مدرن استفاده کنیم ؟

در واقعیت لوستر یک وسیله نوری میباشد که جهت نورپردازی فضاهای مختلف خانه، ویلا، آشپزخانه و اتاق خواب ها استفاده میشود تا علاوه بر تغییر ظاهر محیط، فضا را کامل روشن کند. امروزه طراحی ساختمان ها بصورت سبک مدرن میباشد و بهترین انتخاب استفاده از لوستر مدرن است. لوستر های کلاسیک قطعا جایی برای استفاده در محیط های مدرن ندارند و همچنین لوستر های مدرن دارای امکان سفارشی سازی با توجه به ابعاد و ارتفاع فضای مورد نظر را دارا میباشند و شما بهترین نتیجه را با استفاده از این نوع لوستر ها میتوانید مشاهده کنید.

 

استفاده از لوستر مدرن

 

کارایی لوستر

کارایی این لوستر درمقایسه با سایر لوستر های مدرن موجود در گالری روژانو امکان استفاده در سالن هایی با متراژ بزرگ (100 متر به بالا) میباشد. البته این مورد را میتوانید در نظر داشته باشید، با سفارش این محصول با تعداد شاخه های کمتر امکان اجرا در محیط های کوچک تر برای شما فراهم میگردد.

 

تعداد آویز ها

این لوستر مدرن تشکیل شده از 134 آویز حباب دار که نوع حباب ها دو پوسته میباشد و در 3 نوع مختلف در کنار یکدیگر این لوستر زیبا را تشکیل داده است. شما میتوانید این محصول را با حباب های متفاوت و در رنگ بندی های مختلف موجود و همچنین در ابعاد و ارتفای مورد نظر خود سفارش دهید.

 

میزان نوردهی

این لوستر قابل عرضه با 3 مدل لامپ میباشد.
1.5 – 3 و 5 وات از نوع GOB و با ولتاژ مصرفی 220 ولت که این مدل لامپ بدون نیاز به ترانس و هرگونه منبع تغذیه میباشد. لامپ های GOB پایدارترین نوع لامپ برای استفاده در لوستر مدرن میباشند. اطلاعات بیشتر در مورد این نوع لامپ ها را در این مطلب مطالعه فرمایید.

 

معایب استفاده از لامپ های ترانس دار در لوستر های مدرن

لوستر های مدرن و بزرگ به علت اینکه محل نصب آن دور از دسترس میباشد و به دلیل اینکه لوستر ها با توجه به تعداد زیاد شاخه ها و استفاده از متریال استیل، وزن بالایی دارند، قابلیت تعویض ترانس تقریبا غیر ممکن است. و در صورت استفاده از ترانس در لوستر با مشکلات بسیاری مواجه خواهید شد. اما در لوستر های مدرن روژانو ترانس به طور کلی استفاده نمی شود و لامپ های GOB که بسیار کم مصرف هستند و طول عمر بالایی دارند در محصولات مورد استفاده قرار میگیرد. و در صورت اینکه اگر لامپی معیوب شد کافیست لامپ جدید را به راحتی جایگذین کنید و دیگر نگران سوختن لامپ ها نخواهید بود.

 

قطعات فلزی مورد استفاده در محصول

تمامی قسمت های فلزی استفاده شده در این لوستر از جنس استیل میباشد. ابتدا با دقت بسیار بالا مرحله پرداخت انجام میشود و سپس با جدید ترین متد های روز، پروسه آبکاری انجام میشود. بعد از قسمت محصول وارد مرحله مونتاژ و سیمکشی میشود. با توجه به کیفیت نوع استیل استفاده شده و آبکاری مطلوب، به هیچ عنوان نگران مشکلاتی نظیر زنگ زدگی در اثر رطوبت بالا (مناطق مرطوب و شرجی) نیستید و مشکلی را برای خریدار ایجاد نخواهد کرد.

 

صفحه نگهدارنده و مراحل تولید لوستر

این صفحه ابتدا بر اساس سفارش مشتری توسط نرم افزار طراحی میشود و سپس با دستگاه لیزر بسیار دقیق و با ظرافت کامل برش خورده و توسط دستگاه cnc خم کاری انجام میشود. در انتهای این مراحل، صفحه جهت آبکاری و یا رنگ کاری به بخش مربوطه ارسال میگردد. پس از پایان تمام مراحل تولید صفحه، این قطعه در واحد مونتاژ روژانو توسط کادر حرفه ای سیم کشی شده و آویز ها به صفحه متصل میشوند و پس از بازبینی محصول نهایی و آزمایش آن، بسته بندی میشوند.

 

طراحی لوستر مدرن

 

طریقه نصب لوستر

نصب لوستر های مدرن برخلاف لوستر های قدیمی که با یک غلاب و یا زنجیر انجام میشد متفاوت است. نصب یک لوستر مدرن با سیستم جدید انجام میشود و بر اساس نوع سقف تغییر پیدا میکند. همین مسئله باعث میشود این لوستر ها بر روی تقریبا انواع مختلفی از سقف قابل نصب باشد.

 

زمان نصب لوستر در فضای مورد نظر مشتری

آماده سازی و نصب لوستر مدرن از زمان ثبت سفارش بمدت یک هفته الی یک ماه متغیر میباشد. درصورت سفارش لوستر کوچک تر، زمان کمتری جهت اجرا و نصب مورد نیاز میباشد.

5 1 رای
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام دیدگاه ها