راهنمای انتخاب و خرید لوستر مدرن آشپزخانه

راهنمای انتخاب و خرید لوستر مدرن آشپزخانه

لوستر آشپزخانه، عنوانی که این روزها مدام توسط طراحان دکوراسیون داخلی و مشتریان گالری‌های لوستر شنیده می‌شود. خوب می‌دانیم که قلب هر خانه‌ای آشپزخانه است و قطعاً نوردهی و دیزاین آن نیز علاوه بر خانم‌های خانه‌دار برای دیگر اعضای خانواده نیز بسیار حیاتی است. درصورتی‌که قصد خرید لوستر برای این بخش از خانه خود را دارید باید به چند مسئله مهم توجه کنید. در واقع خرید لوستر مدرن آشپزخانه اصول خاصی دارد که بهتر است از آن‌ها پیروی کنید تا مینیمال طراحی و سبک چینش خانه شما غیرمعمول و غیراستاندارد به نظر نرسد.

در آشپزخانه منبع نور و شدت تابش آن اهمیت زیادی دارد. چون بالاخره بسیاری از کارها در این فضا انجام می‌شود. نیاز است که لوستر آشپزخانه به شکلی و با استفاده از متریالی طراحی شود که در اثر تغییرات دمایی رنگ خود را از دست ندهد. همین‌طور توان تحمل حرارت و گرما را نیز داشته باشد.
خوب نکته اولی که باید در هنگام انتخاب لوستر آشپزخانه توجه کنید طراحی داخلی و محیط آشپزخانه می‌باشد.

 

دکوراسیون آشپزخانه

 

خرید لاینر و لوستر متناسب با دکوراسیون آشپزخانه

وقتی پای دکوراسیون آشپزخانه وسط کشیده می‌شود. قطعاً ارتباطی بین ساختار کلی این محیط و نحوه انتخاب لوستر وجود خواهد داشت.

معمولاً لوستر آشپزخانه یکی از ایده‌آل‌ترین، برترین و لوکس‌ترین گزینه‌های پیش و رو است. از جمله برترین‌ها در این دسته‌بندی می‌توان به: لوستر آشپزخانه حباب شیشه‌ای، مخروطی، میله‌ای و نمونه‌های مدرن دیگر اشاره کرد.

فراموش نکنید که لازم است حتماً لوستر آشپزخانه پرتاب و انتشار نور در تمامی جهت‌ها را دارا باشد. خوب منظور ما چیست؟ در اتاق‌خواب و یا فضاهای دیگر مثل راه‌پله خیلی شدت و تشعشع نور اهمیتی ندارد. اما در آشپزخانه بهتر است که هم از لامپ‌هایی با عمر طولانی و هم کم‌مصرف استفاده شود. چرا؟ خوب نور آشپزخانه در 99 درصد مواقع و حتی در طول روز ممکن است روشن باشد. ضمن این که معمولاً لامپ‌های فوق کم‌مصرف، ال‌ای‌دی GOB گزینه‌های بهتری هستند.

این لامپ‌ها بیش از یک دهه دوام دارند و از نظر فنی خیلی سخت دچار ایراد و آسیب می‌شوند. در نتیجه گروه روشنایی روژانو به‌عنوان یکی از برترین گالری‌های طراحی و توسعه انواع لوستر مدرن آشپزخانه در محصولات خود از این منابع نور استفاده می‌کند.
از طرفی امتیاز و مزیت دیگر خرید از این مجموعه حصول اطمینان در مورد مواد اولیه و متریال طراحی و همین‌طور امکان سفارشی‌سازی ارتفاع، تعداد شاخه‌ها و همین‌طور اضافه‌کردن ویژگی‌های اضافه به لوستر می‌باشد.

 

سفارش لوستر مدرن کاستوم لوکس

عموماً در ساخت لوسترهای مدرن از فلز استیل 304 استفاده می‌شود. این متریال مقاومت بسیار بالایی در برابر اکسید، سایش، ارتعاش و همین‌طور تغییرات دمایی دارد. از طرفی آشپزخانه محیطی است که بیش از هر نقطه‌ای آلودگی هوا در آن وجود دارد و قطعاً اگر کیفیت لوستر پایین باشد و جنس بدنه آن کم‌کیفیت، خیلی زود شکل ظاهری و زرق‌وبرق اولیه خود را از دست می‌دهد.

روژانو در این مورد کیفیت را تضمین می‌کند. امروزه دیگر ظاهر آشپزخانه‌ها مثل قدیم نیست. صرفاً مکانی برای پخت غذا نبوده و خانواده‌ها اغلب علاقه‌مند هستند که حتی غذا را نیز در این محیط سرو کنند. در نتیجه شما ممکن است در آشپزخانه، کارهای روزانه‌تان را انجام دهید، صبحانه، ناهار و شام میل نموده و با اعضای خانواده خود بر سیر میز به گفتگو بپردازید. معمولاً بهتر است که لوستر انتخابی برای این محیط متفاوت از لوسترهای پذیرایی و اتاق نشیمن باشد. بهتر است در هنگام انتخاب لوستر مدرن آشپزخانه دستتان باز باشد و دقیقاً بتوانید انتخاب شخصی‌سازی‌شده خودتان را داشته باشید.

سبک طراحی آشپزخانه‌ها یا با دیگر بخش‌های خانه هماهنگ است و یا این که دیزاین مجزایی دارد. در این شرایط ممکن است حتی شما از کابینت‌های فلزی، فانتزی، رنگ دیوار خاص و یا کاشی‌های طرح‌دار و ساده استفاده کرده باشید. درنظرگرفتن تمامی این موارد در هنگام انتخاب و خرید لوستر مدرن آشپزخانه اهمیت دارد.

 

نکات مهم حین خرید لوستر آشپزخانه باکیفیت

حتی اگر پیش‌ازاین نمی‌خواستید بودجه زیادی را برای خرید لوستر مدرن آشپزخانه در نظر بگیرید. بهتر است نظرتان را عوض کنید. چون اقتصادی عمل‌کردن در چنین خریدی خیلی زود شما را پشیمان خواهد کرد. علاوه‌برآن متریال و جنس مورداستفاده در ساخت لوسترهای آشپزخانه مدرن معمولاً متفاوت است و در نتیجه در گرمای آشپزخانه و شرایط خاص و متفاوت آن با دیگر بخش‌های خانه دوام بیشتری خواهند داشت.
به‌طورکلی و بر اساس قانون کار دنیای دیزاین داخلی و دکوراسیون منازل توصیه شده است که اگر آشپزخانه شما مدرن است و ساختار داخلی آن ترکیبی از چندین متریال متنوع است. بهترین کار خرید لوستر مدرن آشپزخانه و نمونه‌های ساده است.

خوب بسیاری ترجیح می‌دهند که لوستر را روی میز غذاخوری نصب کنند. در نتیجه نمونه‌های آویز گزینه بهتری است (نمونه لوستر برای بالای میز ناهار خوری). مثلاً یکی از مدل‌های جذاب لوستر آشپزخانه حباب شیشه‌ای می‌باشد که در طراحی آن از حباب‌های گرد کوچک و بزرگ استفاده شده است. قسمت بالایی این لوستر نیز از استیل ساخته شده و چیدمان میز غذاخوری شما را به‌مراتب جذاب‌تر می‌کند.
اگر محدودیت ارتفاع دارید نگران نباشید می‌توانید پیش از هر چیزی آن را سفارشی‌سازی کنید و یا حتی شاخه‌های لوستر را کم‌وزیاد کنید.

 

نکات مهم حین خرید لوستر آشپزخانه

لاینر مدرن آشپزخانه

 

لوستر لاینر مدرن آشپزخانه چیست؟

در کنار لوستر آشپزخانه که معمولاً در بازار یافت می‌شود. نمونه‌هایی تحت عنوان لوستر خطی یا لاینر موجود هستند. این لوسترها ساختار مدرنی دارند و از آن‌ها در رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و آشپزخانه استفاده می‌شود. این لوسترها عموماً بالای میز نهارخوری نصب می‌شوند و طراحی آن‌ها عموماً یک فرم کلی دارد. یعنی استفاده از چند لامپ در کنار هم و ظاهری ساده درعین‌حال مدرن و خاص.

منظور از ساده این است که خبری از پیچش و ساختارهای عجیب که در مدل‌های سلطنتی و کلاسیک استفاده می‌شد نیست. این لوسترها یا به‌صورت دیوارکوب، سقفی و نمونه‌های خطی آویز عرضه می‌شوند. از طرفی دیگر لاینرها بسیار کم‌مصرف هستند و در آن‌ها از لامپ‌هایی با طول عمر بسیار بالا استفاده شده است. شما می‌توانید انواع لاینر آشپزخانه مدرن و لوسترهای جذاب میز نهارخوری را با بهره‌گیری از متریال لوکس و درجه یک و ساخته شده بر اساس جدیدترین متدهای طراحی اروپا و در رنگ بندی های مختلف از روژانو تهیه نمایید. (جهت مشاوره در واتساپ کلیک کنید)

به‌عنوان جمع‌بندی باید عرض کنیم که امروزه دیگر لوسترهای مدرن جای نمونه‌های خسته‌کننده کلاسیک را گرفته‌اند. این لوسترها علاوه بر جذابیت‌های ظاهری کاربردی‌تر بوده و انتشار نور بهتری دارند.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام دیدگاه ها