راهنمای خرید لوستر آویز لوکس

با یک لوستر مدرن، روشنایی محیط خود را زیبا و بروز کنید. تفاوتی ندارد! در سازه‌های مسکونی و تجاری، نور و روشنایی اهمیت زیادی دارد. حال اگر بخواهیم این عنصر حیاتی زندگی انسان‌ها را باهنر، زیبایی و مدرنیته تلفیق کنیم گزینه‌هایی پیش و رو داریم تحت عنوان لوستر.

لوسترها از دیرباز تاکنون در دنیا و ایران مورداستفاده قرار گرفته و باتوجه‌به پیشرفت تکنولوژی، طراحی آن‌ها نیز دچار دگرگونی‌های زیادی شده است. از این رو وقتی قصد تهیه سیستم نورپردازی برای خانه خود را دارید و به یک فروشگاه لوستر مراجعه می‌کنید. با گزینه‌های زیادی مواجه می‌شوید که البته این موضوع سبب می‌گردد انتخاب کمی سخت شود.

متناسب با فضایی که قصد دارید برای آن لوستر بخرید، ممکن است گزینه‌های متنوع و متفاوتی به شما پیشنهاد شود که در نهایت تصمیم‌گیری بر اساس سه فاکتور کیفیت، قیمت و همین‌طور طراحی خواهد بود. البته مبحث طراحی در بحث خرید یک لوستر خود به چند شاخه تقسیم می‌شود.

به‌هرحال کیفیت نور، میزان روشنایی و همین‌طور متریال مورداستفاده در ساخت یک لوستر اهمیت زیادی دارد. اگر قصد خرید لوستر را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در این سرفصل نقد و تحلیلی با ما همراه باشید تا زمینه و راهکارهای خرید یک سیستم نورپردازی باکیفیت و لوکس را به شما شرح دهیم.

 

راهنمای خرید لوستر آویز لوکس

لوستر ست مناسب برای پذیرایی و لابی (مشاهده محصول مشابه)

 

ویژگی‌های کلیدی در لوسترهای باکیفیت

لوستر یکی از پرطرف‌دارترین، جذاب‌ترین و محبوب‌ترین نورپردازها و آویزهای قابل‌استفاده در دکوراسیون داخلی می‌باشد که در طول چند سال اخیر جای خود را در بازار ایران پیدا کرده است. این لوسترها چند خصوصیت مهم و کلیدی دارند که در دیگر نمونه‌ها دیده نمی‌شود. جدا از کیفیت نور و روشنایی، طراحی آن‌ها معمولاً به زیباترین شکل ممکن انجام خواهد شد. شما می‌توانید از این لوسترها در آپارتمان‌ها، سازه‌های ویلایی و… استفاده کنید. ضمن این که این محصولات بر خلاف مدل‌های قدیمی خیلی زبان طراحی پیچیده‌ای ندارند.

اما در ساخت آن‌ها از باکیفیت‌ترین و درجه یک ترین مواد استفاده شده است. ضمن این که سبک طراحی به‌جای پیچیده، خاص، ساده، نوآورانه و اروپایی است. الهام گرفتن طرح لوستر از متریال‌های کلاسیک را شاید بتوان تلفیق سنت و مدرنیته دانست.

درصورتی‌که قصد دارید برای فضای اتاق نشیمن خود یک لوستر شیک، جذاب و لوکس انتخاب کنید. نمونه‌های لوستر حباب مخروطی، استیل طلایی، لوستر بلند طلایی و چهاروجهی می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند. گالری روژانو یکی از بزرگ‌ترین و برجسته‌ترین تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان لوسترهای مدرن در بازار ایران است. محصولات این فروشگاه به‌صورت سفارشی‌سازی شده و در ابعاد و اندازه‌های مختلف طراحی، اجرا و نصب می‌شوند. معمولاً در لوستر از لامپ‌های LED کم‌مصرف بادوام فنی و طول عمر بالا استفاده خواهد شد.

 

سفارش لوستر لوکس اتاق نشیمن

اتاق نشیمن معمولاً یکی از اجزای مهم در هر خانه بوده و ما بیشتر وقتمان را در روز در این نقطه می‌گذرانیم. ازاین‌رو احتمالاً حساسیت زیادی در انتخاب عناصر دکوراسیون و طراحی داخلی آن به خرج داده و خیلی در این مورد با وسواس عمل می‌کنیم. خوب البته که یک خانم خانه‌دار سعی می‌کند تمام تمرکز خود را روی اتاق نشیمن بگذارد و قطعاً سیستم نوردهی یک‌خانه در جذاب نشان‌دادن آن تأثیر بسزایی خواهد داشت.

اجازه دهید دقیق‌تر توضیح دهیم. فضایی که شما در آن تلویزیون تماشا می‌کنید. دوستان خود را به گفتگو دعوت کرده و حتی کارهای شخصی‌مان را در آن انجام می‌دهید، قطعاً باید روشنایی مناسب و استانداردی داشته باشد. در کنار این موضوع و در انتخاب یک لوستر شما علاوه بر طراحی، جذابیت‌های بصری و زیبایی باید به موضوع کنتراست نور و همین‌طور میزان انتشار روشنایی به جهت‌ها و زوایای مختلف توجه کنید.

سؤالی که ایجاد می‌شود این است که لوسترهای مدرن را در چه فضاهایی می‌توان نصب کرد؟ باید عرض کنیم که لوستر را، شما می‌توانید متناسب باسلیقه شخصی، انتخاب و در راهروها، اتاق نشیمن، نهارخوری، آشپزخانه و… نصب کنید. همین‌طور برخی فروشنده‌های لوستر، دسته‌بندی‌های خاصی را برای محصولات خود در نظر گرفته‌اند، مثلاً لوستر نشیمن که براین‌اساس می‌توانید بهترین نمونه را برگزینید.

 

لوستر آویز رینگی

لوستر آویز رینگی | قابل تولید در ابعاد و رنگ های مختلف – مناسب برای پذیرایی و اتاق خواب

 

 

لوستر طبقاتی مدرن طلایی

لوستر طبقاتی مدرن طلایی (مشاهده محصول)

 

مزایای لوستر های طرح جدید نسبت به دیگر سبک‌های طراحی

بهتر است که لوستر فلزی بوده و همین‌طور در ساخت آن از متریال درجه یک استفاده شده باشد. این کار باعث چندبرابر شدن جذابیت نشیمن خانه شما خواهد شد. محصولاتی که توسط روژانو طراحی می‌شوند تماماً با بهره‌گیری از استیل مرغوب 304 ساخته شده و بسته به نیاز مشتری امکان تعیین ارتفاع و سایز وجود دارد.

تفاوتی ندارد قصد خرید لوستر سقفی مدرن را دارید یا لوستر شاخه‌ای مدرن. در نهایت انتخاب شما تا حد زیادی وابسته به طراحی ظاهری خواهد بود. بر اساس روان‌شناسی‌های انجام شده افراد پیش از هر چیزی جذب ظاهر یک محصول می‌شوند. در این وضعیت شما باید مطابق یک استاندارد کلی در انتخاب چیدمان و وابسته به دکوراسیون خانه خود عمل کنید. خوب می‌دانیم که همه چیز به سمت مدرنیته حرکت می‌کند و خانه‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

در نتیجه احتمالاً خانه شما نیز چیدمان نسبتاً مدرنی دارد و ناخودآگاه، اکسسوری‌هایی خریداری می‌کنید که فضای خانه را از حالت کلاسیک خارج می‌کند. پس اگر بر سر دوراهی انتخاب لوستر و کلاسیک قرار گرفتید. احتمالاً می‌دانید که باید کدام گزینه را انتخاب کنید.

لوسترها ممکن است از جنس چینی، شیشه و هر چیز دیگری باشند. انتخاب رنگ آن بستگی به سلیقه مشتری دارد. لوستر رینگی دودی طلایی، لوستر مشکی، نمونه‌های بلند و کوتاه، هرکدام وابسته به سلیقه می‌توانند سبب جذاب‌تر شدن ظاهر خانه شما شوند.

 

 

لوستر برای اتاق نشیمن

 

مشاهده آباژور و دیوارکوب های مدرن روژانو

 

نحوه انتخاب بهترین لوستر برای اتاق نشیمن

معمولاً جذابیت در عین سادگی واژه‌ای است که بیشتر فروشندگان لوسترهای مدرن در مورد آن عنوان می‌کنند.
اما یک پرسش کلیدی دیگر: چرا لوستر خریداری کنیم؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که طراحی و ساخت این لوسترها و آویزهای نوری تماماً به‌صورت دستی و با متریال‌های باکیفیت و ابزار خور انجام می‌شود. در نتیجه می‌توانید باتوجه‌به نیاز و سلیقه خودتان پیش از طراحی نکات لازم را به مجری طرح منتقل کرده و یا این که نمونه‌های خاص که بر اساس اشکال هندسی و دارای رشته‌های بلند و کریستالی هستند را سفارش دهید.

عموماً لوسترهای مدرن به دودسته عمده سقفی و آویزی تقسیم می‌شوند. خوب وقتی اثاثیه و لوازم منزل شما مدرن هستند. منطقی نیست که از طراحی‌های قدیمی و نمونه‌های کلاسیک استفاده کنید.در نتیجه برای هماهنگ‌سازی بیشتر و ایجاد ارتباط بصری لازم است که یک لوستر انتخاب نمایید.

 

سخن پایانی، بازدید از صفحه پروژه های اجرا شده لوستر توسط روژانو

تعداد لوستر هایی که توسط این مجموعه طراحی و و اجرا شده است زیاد است اما برخی از نمونه لوستر های نصب شده در قسمت پروژه های اجرا شده که در سایت و اینستاگرام قابل مشاهده است، منتشر شده است و شما میتوانید با مراجعه به این صفحه محصولات مختلف و ست های آن را بررسی کرده و انتخاب بهتری برای فضای مورد نظر خود داشته باشید.

 

جهت مشاوره در واتساپ کلیک کنید

 

5 1 رای
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام دیدگاه ها