چرا لوستر مدرن محبوب تر از کلاسیک است؟

چرا لوستر مدرن محبوب است؟ سوالی که دیر یا زود ذهن شما را درگیر میکند. بخصوص اگر قصد خرید سیستم نور و لوستر برای منزل خود را دارید احتمالا وقتی وارد بازار بشوید با دو طیف کلی مواجه خواهید شد. طیف اول مدل هایی هستند که تحت دسته بندی کلاسیک قرار می گیرند. نظیر آن ها را در خانه هایی با طراحی کلاسیک می بینید. البته که مانند شمعدانی هستند و معمولا فوق العاده سنگین بوده و جزئیات طراحی زیادی دارند.

البته مدت زمانی است که محصولاتی تحت عنوان لوسترهای مدرن وارد بازار شده اند و سبک های طراحی مختلفی دارند. در این حین مسئله اصلی این است که چه عواملی سبب شده که مدل های کلاسیک حالا کم تر به فروش بروند و چرا لوستر مدرن محبوب است؟ قطعا اولین موضوعی که ما در مورد خریدمان در هر حیطه ای به آن دقت می کنیم ظاهر و طراحی است زیرا زیبایی یک لوستر اهمیت ویژه ای دارد و شاید برای شما در نگاه اول از همه مسائل مهم تر باشد.

 

طراحی و جذابیت های بصری بی نظیر

اما به بیان این موضوع می پردازیم که چرا لوستر مدرن محبوب است؟ و چرا تا این حد شرکت های طراح و متخصصین دکوراسیون داخلی روی استفاده از آن مانور می دهند. در این باره باید خاطرنشان شویم که لوسترهای مدرن سالهاست که به طور جدی وارد بازار ایران شده اند و شکل و شمایل متفاوتی با نمونه های قدیمی دارند. شاید در نگاه اول فوق العاده ساده به نظر برسند، اما مهم ترین نکته در مورد این لوسترها همین اصل سادگی و مینیمالیستی است.

چیزی که سالهاست در مدلهای کلاسیک و قدیمی زیر پا گذاشته بود. حتی ممکن بودن که یک مدل لوستر کلاسیک فوق العاده گران قیمت و لوکس به نظر برسد اما جذابیت ظاهری زیادی نداشت.
لوسترهای مدرن روژانو دارای حباب های پیرکس و بافت هایی با آرگونومی جذاب و همین طور اشکال هندسی و گاه محدب هستند. اگر علاقه مند به یک طرح مینیمال خاص هستید که نظیر آن را قبلا در مدل های کلاسیک و حتی مدرن ندیده اید، طرح های اختصاصی لوستر روژانو می توانند پاسخگوی نیاز شما باشند.

 

طراحی فوق العاده جذاب لوستر رینگی

طراحی فوق العاده جذاب لوستر رینگی

 

کاربرد ها و حوزه های استفاده

با توجه به طراحی بروز و مدرن ساختمان ها در این سال های اخیر شما نمیتوانید به سراغ لوستر کلاسیک و سبک های سنتی بروید، یا قادر به نصب آن در منزل نبوده و یا به دلیل وجود محدودیت در فضا، نه تنها جذابیتی به ملک خود نمی افزایند، بلکه ظاهر پذیرایی و اتاق ها فوق العاده بدتر از قبل شده و حتی گاهی ممکن است لوستر متناسب با تم رنگی محیط وجود نداشته باشد.

برعکس این موضوع یکی دیگر از دلایلی که نشان می دهد چرا لوستر مدرن محبوب است؟ را به شما شرح می دهیم. به راحتی می توانید لوسترهای مدرن در ساختمان هایی با متراژ کوچک و یا بزرگ را مورد استفاده قرار دهید. از طرفی هیچ محدودیتی برای نصب آن در آپارتمان های کوچک نیز وجود ندارد و می توانید بسته به نیاز خود ارتفاع آن ها را کم و زیاد یا تعداد شاخه ها را نیز کم تر یا بیشتر کنید. این یک اصل اساسی است که شما امکان سفارشی سازی حرفه ای تر و بهتری دارید.

در این مورد نیز در بیان مسائل و موارد مرتبط با این که چرا لوستر مدرن محبوب است؟ بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

لوستر مدرن خطی مناسب برای میز ناهارخوری

لوستر مدرن خطی مناسب برای میز ناهارخوری

 

تاثیر سفارشی سازی در محبوبیت لوستر مدرن

فاکتور مهم دیگری که در طول این سال ها موجب شده که لوسترهای مدرن کاملا جایگزین نمونه های کلاسیک شوند، طراحی های فوق العاده و امکان سفارشی سازی همه چیز است. در بسیاری از موارد شما می توانید طراحی و ساخت لوستر مدرن مورد نظر خود را به روژانو بسپارید.

لوستر روژانو حتی تعداد شاخه ها، حباب ها، آویزها و ارتفاع را نیز مطابق با سلیقه شما طراحی و اجرا می کند. ضمن این که حتی می توانید به سراغ لوسترهای مدرن مخصوص ساختمان های خیلی بزرگ بروید. بسیاری فکر می کنند که لوسترهای مدرن صرفا مناسب خانه های آپارتمانی و کوچک هستند.

در صورتی که باید خاطرنشان شویم یک بار دیگر، چنین نیست و می توانید به راحتی این لوسترها را حتی در عمارت های بزرگ و مجلل نصب کنید.
تفاوتی ندارد که به دنبال طرح های لوستر پذیرایی هستید یا می خواهید اتاق خواب خود را از نظر ظاهری جذاب تر کنید. در تمامی موارد می توانید به راحتی بر اساس مد روز پیش بروید.

لوسترهای خطی نیز امروزه یکی از ایده آل ترین و بی نظیر ترین گزینه ها برای آشپزخانه و بالای میز ناهاخوری هستند. ظاهر فوق العاده جذابی دارند و می توان گفت که در دسته لوسترهای مدرن قرار می گیرند.

 

 

سفارشی سازی لوستر متناسب با تم محیط

سفارشی سازی لوستر مدرن متناسب با تم محیط

 

لوستر مدرن، کم مصرف با ظاهری جذاب

در انواع لوسترهای مدرن کریستالی از منابع نور فوق کم مصرف استفاده شده است. این منابع نور در عین این که بافت انتشار فوق العاده طبیعی دارند و کنتراست در آن ها به نور روز نزدیک است، فوق العاده کم مصرف هستند و همین طور بهترین گزینه برای تمامی بخش های خانه به حساب می آیند. معمولا عمر مفید این لامپ های فوق کم مصرف که در مدل های مدرن استفاده می شوند ده سال است.

لوسترهای مدرن در ابعاد، ارتفاع و همین طور طرح های مختلفی ساخته و طراحی می شوند. با مشاهده تصاویر این مدل ها می توانید متوجه جذابیت ظاهری و بصری لوستر مدرن شوید. از طرفی امکان پیاده سازی سبک های فانتزی نیز در این نمونه از لوسترها وجود دارد که در نوع خود بی نظیر است.

2 1 رای
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام دیدگاه ها