جدیدترین لوسترهای مدرن 2022

در این مقاله قصد داریم به روند نورپردازی مدرن در سال 2022 بپردازیم. شاید بهتر است اینگونه بیان کنیم که جدیدترین لوسترهای مدرن در 2022 چه ویژگی هایی دارند؟

در ابتدای همین مطلب کمی در مورد دکوراسیون مدرن برای شما بگوییم تا بیشتر با ویژگی های لوسترهای مدرن 2022 آشنا شوید.

دکوراسیون به سبک مدرن از اواسط قرن بیستم در طراحی داخلی رواج پیدا کرد. با توجه به زیبایی و پیچیدگی طرح های جدید این سبک طرفداران زیادی پیدا کرده است.

بسیاری از مردم سبک مدرن را با چیزی که مد شده است یکی می دانند. شاید یک دکوراسیونی در قرن گذاشته مد بوده است و امروز هم مد شده باشد به این سبک پست مدرن می گویند، نه یک سبک مدرن. سبک مدرن در واقع یک نوع سبک نوظهور و نوپا است.

 

طراحی مدرن یک سبک از طراحی داخلی است که با پالت رنگی تک رنگ، خطوط تمیز، مینیمالیسم، مواد طبیعی و نور طبیعی مشخص می شود.

 

پالت رنگی دکوراسیون مینیمال

 

یکی از عناصر مهم در دکوراسین به سبک مدرن، نورپردازی است

وقتی صحبت از نورپردازی به میان می آید، هیچ چیز مانند یک لوستر نمی تواند تکمیل کننده آن باشد. این همان چیزی است که می درخشد، خلق و خوی فضا را تنظیم می کند، و گاهی اوقات یک قطعه گفتگو، در میان مهمانان است.

نور یکی از اجزای ضروری در یک طراحی موفق است، اما در فصل زمستان، زمانی که روزها کوتاهتر هستند و زمان بیشتری را نسبت به معمول در داخل خانه می گذرانیم، بسیار مهمتر است.

امروزه تمرکز ما به خانه‌هایمان معطوف شده است و ما کاملاً از اهمیت این موضوع که خانه‌هایمان راحت و زیبا باشند آگاه هستیم. بنابراین در حالی که همه چیز باید هدفی داشته باشد، نورپردازی به عنوان مهمترین عنصر خانه از این ویژگی مستنثنی نیست.

 

گروهی از کارشناسان نورپردازی و طراحان داخلی نکاتی را برای نورپردازی در دکوراسیون داخلی مدرن در سال 2022 اشاره کرده اند :

 

1. از نور به عنوان نقطه کانونی طراحی استفاده کنید.

در سال 2022، ایده های نورپردازی داخلی فضای نشیمن و ناهارخوری به غیر از کاربرد روشنایی، باعث جذابیت در اتاق ها خواهند شد.

لوسترهای مدرن با طراحی هوشمندانه فضای شما را متحول می کند و نورپردازی در واقع نقطه ی شروع یک طراحی داخلی در سال 2022 می شود.

از اینکه با نورپردازی سقف خود جسورانه عمل کنید نترسید، فضاهای بزرگ‌تر می‌توانند قطعات جسورانه‌تری را به خود اختصاص دهند، اما از نورپردازی‌های غیر متعارف در فضاهای کوچک‌تر دوری نکنید، به خصوص اگر برخی از عناصر طراحی مدرن را اجرایی نکرده اید.

 

2. از نورپردازی با طرح مجسمه غافل نشوید.

چراغ‌های رومیزی با اشکال مجسمه‌سازی و طرح‌های جسورانه، لامپ‌های شما را به آثار هنری تبدیل می‌کنند و حتی زمانی که لامپ خاموش است، باعث جذابیت می شوند.

 

3. آباژور مدرن فلزی و رزین

استفاده از آباژورهای مدرن که در خطوط دید ما فرو می روند و همچنین استفاده از اپوکسی و فلز در یک آباژور ایستاده یا رومیزی ظرافت و جذابیت را در یک دکوراسیون مدرن به همراه دارند.

این آباژور های ظریف می توانند در کنار یک صندلی راحتی یا مبل قرار بگیرند تا یک مکان راحت برای مطالعه ایجاد کنند و یا آن گوشه تاریک و فراموش شده راهروی خود را با طرحی بی‌نظیر روشن کنید تا جان تازه‌ای به خانه‌تان بدهید.

 

آباژور اپوکسی شفاف

 

4. لوسترهای مدرن با طراحی هنرمندانه را انتخاب کنید

لوستر مدرن یک نقطه کانونی را در فضای داخلی شما ایجاد می کنند، پس استفاده از آنها را در دکوراسیون مدرن خود فراموش نکنید.

 

5. در اتاق خواب خود از یک نورپردازی مدرن استفاده کنید

برای فضای اتاق خواب خود از لوسترهای آویزی که در نقطه کانونی نورپردازی می کنند به کار ببرید. همچنین از لوستر هایی که مناسب برای تختخواب با نور کم فضای اتاق طراحی میشوند را برای خواب فراهم کنید.

 

6. نمایش هنر با وسایل نورپردازی

هنرهای با ارزش باید با توجه به نورپردازی مورد توجه قرار بگیرند . به خصوص اگر هدف این باشد که آن را به یک ویژگی برجسته اتاق تبدیل کنید. فراموش نکنید نورپردازی یک عکس دارای مزیت مضاعف در نشان دادن کار و بازتاب نور به داخل اتاق است.

 

جدیدترین ایده های لوستر مدرن برای فضای غذاخوری در 2022

پیدا کردن لوستر مناسب برای اتاق ناهارخوری می تواند کمی دشوار باشد. این مهم است که به خاطر داشته باشید که لوستر شما کجا نصب می شود؟ آیا بالای یک میز گرد کوچک آویزان می شود یا یک میز مستطیلی بلند؟ ارتفاع سقف در فضای غذاخوری شما چقدر است؟ یکی دیگر از ملاحظات نه چندان جالب اما کاربردی، بودجه شما است.

 

لوستر سقفی Catania

یکی از بهترین طراحی های روژانو برای میز غذاخوری که هم مناسب میزهای گرد و هم مستطیل است لوستر مدرن Catania می باشد. طراحی مدرن و هوشمندانه این محصول، فضای ناهارخوری شما را به یک فضای دلنشین تبدیل می کند.

لوستر Catania با ترکیب بدنه طلایی و حباب های شامپاینی جدید، وسیله ای با شکوه برای فضای ناهارخوری شما است و از نظر بصری این لوستر جالب، رعایت اصل مینیمالیست شگفت انگیز آن است.

حباب های شامپاینی این لوستر فضای شما را به محیطی گرم و نورانی تبدیل می کند. طراحی مولکولی و پیچیده این محصول یک مکمل عالی برای دکوراسیون مدرن شما است. همین ساختار مولکولی باعث شده است لوستر Catania هم برای میزهای گرد و هم میزهای مستطیل غذاخوری مناسب باشد.

اینکه سایز میز شما چقدر است در خرید این لوستر برای شما محدودیت ایجاد نمی کند، زیرا مجموعه روژانو این محصول را در سایزها و ابعاد مختلف طراحی می کند.

امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی قسمتی با نام جزیره داریم، روشنایی در این قسمت هم کاربردی است و هم باعث جذابیت و جلوه دو چندان در دکوراسیون داخلی می شود.

طراحی لوستر Catania یک لوستر جزیره ای بدون رقیب در سال 2022 است.

 

لوستر مدرن آشپزخانه Catania

 

لوستر Forli مدل MD130

یکی دیگر از طراحی های روژانو برای فضای ناهارخوری لوستر Forli است. این لوستر به شکل گرد در سایزهای مناسب با فضای شما طراحی می شود.

کاربرد این لوستر برای قرار گرفتن در بالای میز ناهارخوری و فضای نشیمن است، اما اگر عرض میز شما بیشتر و بصورت مستطیل طراحی شده است میتوانید از مدل Barletta استفاده کنید، forli با وجود زیبایی خاص خود برای میز های مستطیلی مناسب نمیباشد. همچنین نظم، چیدمان گرد حباب های فلزی این لوستر در یک سطح و استفاده از رنگ طلایی، لوستر forli را از خاص ترین مدل های مدرن سال 2022 کرده است.

میزان نور و شیوه نورپردازی در این لوستر طرح ایتالیایی به صورت 360 می باشد. با توجه به ویژگی چرخشی بودن این لوستر شما می توانید زاویه انتشار نور را تغییر دهید. این محصول با داشتن 12 حباب فلزیی میتواند انتخاب مناسبی برای سالن غذاخوری شما باشد و یکی از ویژگی های منحصر به فرد در طراحی این لوستر رنگبندی آن است که با هر دکوراسیون مدرنی مطابقت دارد.

لوستر forli به دلیل استفاده از متریال و رنگ های مناسب برای یک دکوراسیون مدرن به یک شاهکار در سال 2022 تبدیل شده است.

 

لوستر مدرن Forli طلایی MD130

 

جدیدترین ایده های لوستر مدرن برای پذیرایی در 2022

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به دکوراسیون خانه خود اهمیت زیادی می دهید، پس نورپردازی در داخل سالن پذیرایی را فراموش نکنید. اگر در طراحی نورپردازی اتاق پذیرایی دقت لازم را به خرج دهید، فضای شما جلوه زیباتر و در بعضی مواقع خیره کننده خواهد داشت.

در سالن پذیرایی باید منابع نور در سطوح مختلف قرار بگیرند. همچنین برخلاف تصور اکثر افراد نور در این قسمت خانه نباید زیاد باشد. در نظر داسته باشید لوستر پذیرایی پیشنهاد میشود بالای میز پذیرایی نصب شود، زیرا کانون تمرکز نور در این قسمت است و برای سالن های پذیرایی با مساحت بیشتر میتوان از چند لوستر با تعداد شاخه های مناسب استفاده کرد.

در اینجا تعدادی از محصولات لوستر روژانو را برای شما آورده ایم که طراحی آنها با توجه به جدیدترین لوسترهای مدرن در سال 2022 برای پذیرایی بهترین گزینه هستند.

 

لوستر مدرن Cremona مدل MD133

این لوستر از نوع لوستر آویز می باشد. از آنجایی که این مدل از لوسترها ارتفاع زیادی دارند برای سقف های بلند مناسب هستند. شاید اغراق نکرده باشیم که با نصب این لوستر در فضای پذیرایی خود شاهکاری از نور ایجاد خواهید کرد.

آویزهای پیرکس لوستر Cremona به رنگ شامپانی و به شکل قندیل اثری بسیار پرطرفدار در بین محصولات روژانو میباشد و استفاده از این مدل برای لابی ساختمان های مسکونی و هتل هم جلوه ای بی مانند است.

شما می توانید از تیم طراحی روژانو درخواست تغییر در تعداد حباب ها، ارتفاع و سایز با توجه به فضای خود داشته باشید.

 

لوستر مدرن پذیرایی Cremona

 

لوستر Monza مدل MD132

بهتر است قبل ازینکه به ویژگی های این لوستر مدرن بپردازیم، بدانید این یک لوستر با چندین کاربرد است.

بدین معنا که اگر دنبال این هستید که در فضای نشیمن و اتاق خواب خود از یک مدل استفاده کنید این محصول یک گزینه مناسب است. لوستر Monza شش شاخه با قابلیت چرخش 360 برای اتاق خواب و سالن نشیمن است و نوع 12 شاخه ی آن برای سالن پذیرایی مناسب می باشد و از جدیدترین مدل های لوستر در سال 2022 است که طراحی آن در عین سادگی می تواند خیره کننده باشد.

این لوستر طرح ایتالیایی در دو رنگ طلایی و سیلور(مات و براق) می تواند با هر رنگ از دکوراسیون مدرنی مطابقت داشته باشد.

لوستر روژانو با داشتن چندین سال سابقه در طراحی های خود از جدیدترین لوسترهای مدرن 2022 الهام می گیرد و از بهترین متریال موجود برای محصولات خود استفاده می کند و همین امر باعث پایداری محصولات شده است.

 

لوستر مدرن پذیرایی Monza

 

از مهمترین ویژگی های لوستر روژانو، بررسی فضای مورد نظر شما جهت تهیه لوستر و دیوارکوب قبل از دریافت سفارش و طراحی میباشد.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام دیدگاه ها