ویژگی های یک خانه مدرن

عرض ادب خدمت تمام همراهان عزیز و ارجمند لوستر روژانو ؛ امروز با بررسی برخی از فاکتور های یک خانه مدرن و زیبا در خدمت نگاه گیرا و گرم شما عزیزان هستیم تا با بررسی برخی از ویژگی های زیبایی یک خانه مدرن و جذاب به سبک جدید، به شما در داشتن یک خانه مدرن و زیبا کمک کنیم، با ما در این مقاله همراه باشید تا برای شما بگوییم از مدرنیزه جدید و جذاب و امروزی به سبک لوستر روژانو !

قبل از شروع معرفی برخی از نکات خانه مدرن به سبک روژانو ، باید این نکته مهم را نیز در نظر گرفت که یک خانه مدرن نه تنها حس زیبایی و کمال را به انسان منتقل می نماید بلکه آرامشی بی نظیر را نیز برای انسان به ارمغان می آورد.

 

آبی یعنی آرامش …
کاش سقف خانه کوچکمان آبی بود …
اگر بود … انتظار رنگ دیگری داشت … : رنگ آرامش !

 

رنگ و طراحی مدرن

قطعا یکی از مهم ترین المان های زیبایی یک خانه مدرن و جذاب، سبک طراحی آن و رنگ پردازی آن است که به هنر، تخصص و سلیقه طراح داخلی خانه بازمیگردد ، دانشگاه های خوب و برتر زیادی این هنر کاربردی و جذاب را همراه با اصول آموزش میدهند. به راستی رنگ و طراحی در داشتن یک خانه مدرن، آرامش بخش و زیبا یکی از مهم ترین ویژگی های ممکن در دنیای مینیمال میباشد!

 

نور پردازی و استفاده از لوستر های مدرن

یکی دیگر از موارد بسیار مهم در یک خانه مدرن و جذاب مطابق با متد های جدید مدرنیزه در جهان ، نور پردازی درست و ایده آل یک منزل است ؛ بر عکس مورد قبل که در صورت نارضایتی از سبک طراحی منزل نمیشد به سادگی آن را اصلاح کرد ، با خرید و نصب لوستر مدرن و با بررسی دقیق محیط منزل به سادگی میتوان بهترین نور پردازی ممکن را در منزل تجربه کرد! از حدود ۷۰۰۰۰ سال قبل از میلاد که اولین لامپ اختراع شد و نور را به زندگی بشر هدیه کرد، تا کنون انواع لامپ ها اختراع و زندگی بشر را زیبا و زیبا تر کردند.
اکنون یکی از زیبا ترین و مدرن ترین مدل های نور پردازی در منزل، استفاده از لوستر مدرن در مکان های مختلف خانه است. به راستی لوستر های زیبای روژانو میتواند زیبایی یک خانه مدرن را دو چندان کند!

 

آیا شما هم میخواهید تا یک نور پردازی ایده آل در کنار آرامش را تجربه کنید؟ به راستی چه کسی نمیخواهد تا هر صبح با آرامش از خواب برخیزد و نور زیبایی خانه روحش را نوازش نکند؟ لوستر روژانو با بهره گیری از طراحان برتر در حوزه نور و لوستر، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان و به ارمغان آوردن یک خانه رویایی برای شماست! لوستر هایی الهام گرفته از جدید ترین طرح های ایتالیایی که فقط به دست روژانو طراحی و اجرا میشوند! هدف ما چیزی شد ساخت یک خانه مدرن و رویایی مطابق با جدید ترین متد ها نیست؛ رسالت ما رضایت شما و هدیه کردن یک نور پردازی مدرن به چشمان گرم شماست!

 

 

 

وسایل و چیدمان متناسب با فضا و سبک منزل !

اگر قصد دارید تا یک خانه مدرن و جذاب داشته باشید، قطعا انتخاب وسایل درست ، رنگنبدی و چیدمان آنها یکی از مهم ترین مواردی است که در صورت رعایت نکردن آن، منزل شما نمی تواند آنقد که انتظار دارید زیبا بنظر برسد. با با رعایت رنگبندی مناسب و درست در کنار اجرای نورپردازی تخصصی و مدرن منزل، میتوان بهترین نتیجه را گرفت و یک خانه زیبا و مدرن را تجربه کرد.
حضور یک طراح داخلی در این مواقع حساس و مهم است که بسیار احساس می شود. زیرا با اندازه گیری های دقیق و تخصصی و همینطور با توجه به علم طراحی مینیمالیست و در نهایت تجربه هایی که در این زمینه دارد، کمک بسزایی در طراحی صحیح میکند، می تواند در داشتن یک خانه جذاب و مدرن نقش اساسی را ایفا نماید.

 

استفاده از لوازم قیمتی و معمولی در کنار هم !

قطعا وسایل و جزییات در طراحی و داشتن یک منزل زیبا، یکی از نقش های اصلی را در زمینه مدرنیزه منزل ایفا میکند. این تصور بسیار غلطی است که فکر کنیم منزل فقط در صورتی زیبا و مدرن میشود که از گران ترین وسایل استفاده شود. استفاده از وسایل قیمتی و معمولی در کنار هم است که یک خانه مدرن و جذاب را به شما هدیه میدهد.
در برخی موارد حتی ارزان ترین اشیا، از گران ترین آنها دارای روح بیشتری بوده و میتواند زیباترین شی موجود در اتاق باشد. گاهی یک گلدان یا قاب عکس معمولی از مجسمه های بزرگ و گران قیمت زیبا تر هستند و آن وقت است که در کنار سبک مدرنیزه آرامش را نیز میتوان تجربه کرد.

 

 

 

لوستر روژانو با بهره گیری از توان متخصصین با تجربه در این زمینه، آماده طراحی و اجرای لوستر های مدرن بوده و میتوانند یک خانه مدرن و جذاب را به شما هدیه دهند.

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام دیدگاه ها