نور پردازی در خانه چه اهمیتی دارد؟

نور پردازی چیست و چه اهمیتی در منزل دارد‌ ؟

طراحی نورپردازی در منزل را باید یکی از پایه های مهم و اساسی زیبایی دکوراسیون داخلی، در منزل رویایی خود بدانید. شاید با این سوال “نور پردازی در خانه چه اهمیتی دارد” باید بدانید با یک نورپردازی جذاب و باشکوه، یک قصر از زیبایی برای خود و عزیزان تان ساخته و لذت زندگی و تماشا را دو چندان نمایید.
این بار قصد سخن، در مورد نور و نور پردازی را داریم. نور فروزنده و درخشان ستاره پر از گرمی یعنی خورشید که به صورت طبیعی از پنجره های ساختمان مسکونی شما مخفیانه سرک می کشد و وارد می شود.آنگاه با درخشندگی بی نظیر شعله های نورانی، انتشار می یابد و زیبایی فوق العاده ای را در دکوراسیون داخلی منزل شما از خود نشان می دهد. چه بهتر اگر نورپردازی منزل شما بگونه ای باشد که نور خورشید برای نور پردازی نه تنها محدودیت نباشد ، بلکه زیبایی منزل را صد چندان کند ؟

 

نقش نورپردازی در دکوراسیون داخلی

نورها نقش خیلی زیادی در نتیجه‌ی یک طراحی دکوراسیون داخلی منزل دارند ؛ حال این که نور پردازی منزل شما چگونه باشد و از چه مواردی استفاده شود به عهده سلیقه زیبای شما میباشد.
علاوه بر این، یکی از عوامل مهم و اساسی برای تعیین رنگ در فضا نیز به شمار میرود. آری نورپردازی در صورتی زیبا میشود که با رنگ منزل همخوانی لازم را داشته باشد. بنابراین بهتر است قبل از انتخاب رنگ، اشیا، دکوراسیون و … منزل حتما سوالات زیر را در ذهن داشته باشید تا در آینده به مشکلات جبران ناپذیز بر نخورید.

• فضا دارای نور طبیعی می باشد یا لازم است به صورت مصنوعی نورپردازی شود یا هردو ؟
• بیشتر در چه ساعاتی از روز از محیط مورد نورپردازی استفاده میشود ؟
• اگه فضا دارای نور طبیعی میباشد از کجا و از کدام جهت به منزل میتابد ؟
• نور در کدام جهت سایه‌ی بیشتری ایجاد می‌کند ؟
• چه رنگ هایی بیشترین هماهنگی با نور و سبک نورپردازی را دارند ؟

 

نقش نورپردازی در دکوراسیون داخلی

 

البته این موارد تنها بخش کوچکی از موارد مهم نورپردازی در منزل شما میباشد و برای بررسی تخصصی تر و انتخاب بدون ایراد ، لازم است تا با کارشناسان روژانو تماس حاصل فرمایید تا شما را از تمام جهات راهنمایی نمایند. متخصصان برتر در حوزه طراحی و نورپردازی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

لوستر روژانو با افتخار و با تجربه کافی در این زمینه آماده بررسی، طراحی و اجرای انواع لوستر های مدرن در هر محیطی با هر گونه سبک و رنگ میباشد. کافیست برخی از پروژه های اجرا شده توسط روژانو رو در این قسمت مشاهده فرمایید تا برایتان حس لذت بخش بودن در یک منزل مدرن با لوستر های مدرن را به ارمغان بیاوریم. قطعا در دنیای امروزی استفاده از یک لوستر مدرن میتواند به تنهایی بخش بزرگی از زیبایی منزل را تامین کند.

 

انتخاب رنگ و ابعاد مناسب لوستر برای منزل

اماکن مختلف با توجه به کاربردی که دارند، نیازمند نور پردازی هایی با طرح و نوع لوستر متناسب آن محیط هستند. توجه در انتخاب رنگ و ابعاد لوستر مناسب برای یک محیط از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. لوستر هایی با تعداد شاخه های کمتر برای محیط هایی مناسب هستند که نیازمند آرامش و ایجاد نوری ملایم هستند، در حالی که لوستر هایی با تعداد شاخه های نسبتا زیاد و پر حجم برای محیط های کاری که به انرژی بیشتری نیاز دارند، گزینه ی مناسبی خواهند بود. اگر بررسی لازم برای انتخاب لوستر و به طور کلی منبع نوری مناسب در طراحی روشنایی در اولویت قرار نگیرد در این صورت با گذر زمان، چشم افراد مختلف به سرعت خسته شده و این امر می تواند در اخلاق و بویژه بازدهی افراد تاثیر گذار باشد و تاثیر منفی زیادی روی آنها بگذارد.

 

انتخاب رنگ و ابعاد مناسب لوستر برای منزل

 

انواع نور پردازی از لامپ تا لوستر مدرن و امروزی

از گذشته تا کنون ساخته های متفاوتی برای نور پردازی فضای داخلی وجود داشته است. از لوستر های کلاسیک گرفته تا لوستر های مدرن و جذاب. امروزه برای داشتن یک خانه ایده آل و مدرن استفاده از لوستر مدرن و مناسب با فضا ، یک امر انکار ناپذیر و بسیار ضروری می باشد. اگر بخواهید یک منزل ایده آل، جذاب و آرامش بخش یا پر انرژی را تجربه کنید، بهترین گذینه برای شما استفاده از لوستر مدرن میباشد. لوستر هایی که طراحی آنها الهام گرفته از جدیدترین مدل های ایتالیایی میباشد تا برایتان حس آرامش و مدرنیزه را به ارمغان آورند.

 

لوستر روژانو از طراحی تا اجرا با بهترین نوع متریال، آماده خدمت رسانی و ایجاد یک دیزاین داخلی رویایی شماست!

بیشتر بخوانید : نورپردازی هتل با لوستر مدرن

0 0 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام دیدگاه ها