پروژه اجرا شده مسکونی | تهران پاییز 1400

پروژه اجرا شده توسط لوستر روزانو

انتخاب لوستر مدرن برای منازل مسکونی یکی از حساس ترین و سخت ترین کار های ممکن است. البته به شرطی که وارد یک فروشگاه لوستر شوید و صرفا گزینه هایی پیش و روی شما باشند که بر اساس یک متریال قدیمی ساخته شده اند و یا این که در طراحی آن ها تنوعی در نظر گرفته نشده است. اولین مسئله در مورد انتخاب لوستر فضای سالن و یا هر موقعیتی است که قرار بر نصب لوستر در آن خواهد بود. معمولا می توانید در لوسترهایی که به صورت سفارشی ساخته می شوند، تعداد شاخه را انتخاب کنید.

 

قطعا هر چه تعداد بیشتر می شود امکان انتشار پرتو نور نیز بالاتر می رود. یکی از جذاب ترین پروژه هایی که تصاویر نمونه کار آن را می بینید بر اساس طرح مدرن و بر پایه حباب ساخته شده است. در نصب این سری از لوستر ها شما آزادی عمل دارید می توانید آن را روی میز غذاخوری، اوپن، نشیمن و همین طور آشپزخانه نصب کنید. در واقع دو مدل مخصوص پذیرایی و آشپزخانه مکمل هم هستند و می توانند محیط خانه شما را چند برابر جذاب تر کنند. لوستر مدرن حبابی پیشنهادی متناسب با تمامی سلایق است.

 

انتخاب لوستر بر اساس تناسب با دکوراسیون

شما نمی توانید برای فضای خانه خود که به صورت مدرن چیده و طراحی شده است، از لوسترهای کلاسیک و طرح های قدیمی استفاده کنید. از طرفی مدل های مدرنی که پیش ساخته هستند و صرفا آماده نصب شده اند مناسب این گونه استفاده ها نیستند.

به همین منوال گالری روژانو به شما امکان سفارشی سازی و شخصی سازی این لوستر ها را می دهد می توانید در هنگام خرید و انتخاب نهایی محصول، رنگ آن را از طیف رزگلد، سیلور و همین طور طلایی انتخاب کنید. همین طور اگر فضای شما خیلی بزرگ است، هال و پذیرایی یکی هستند می تواندی تعداد شاخه ها و حباب ها را بیشتر کنید. رنگ حباب ها نیز باز هم قابل تغییر است.

 

ضمن این که این طرح ها با تمام دیزاین های معمول مدرن و مینیمال هماهنگی های لازم را دارند و به خانه شما جلوه بی نظیری می بخشند. ضمن این که در ساخت منبع نور این لوستر ها از لامپ های کم مصرف استفاده می شود که علاوه بر پرتاب نور به اطراف، روشنایی شفافی نیز دارند. البته اگر به محیط کم نور علاقه دارید می توانید در لوستر مدرن حبابی رنگ حباب را تغییر دهید و همه چیز را بر اساس سلیقه خودتان انتخاب کنید.

 

نحوه تعیین ارتفاع و تعداد حباب لوستر خانه

این لوستر قابل اجرا در پروژه های مسکونی، هال، پذیرایی، سالن اصلی و همین طور آشپزخانه می باشد. ارتفاع آن نیز بر اساس موقعیت نصب قابل تنظیم است.


برخلاف لوسترهایی که از متریال هایی بی کیفیت ساخته می شوند و یا این که ثبات رنگ ندارند و در اثر انتقال حرارت، چربی و آلودگی محیطی ظاهر اولیه خود را از دست می دهند، این مدل ها چهره اولیه خود را سال های سال حفظ می کنند، ضمن این که نگه داری آن ها هیچ دردسری ندارد و اگر نمی دانید که در هر لوکشین خانه باید کدام لوستر را با چه تعداد شاخه نصب کنید، تیم روژانو ضمن بررسی محیط، این موارد را برای شما مطابق نیازتان تحلیل و سپس پروژه را در هفت الی ده روز کاری اجرا می کند. لوستر مدرن حباب شیشه ای (پیرکس) می تواند جلوه ویژه خانه مدرن شما باشد.

 

خواندن کمتر مشاهده ادامه مطلب