پروژه اجرا شده مسکونی | تهران پاییز 1400

لوستر مدرن استفاده شده از نوع چهاروجهی

وقتی صحبت از دکوراسیون داخلی و ایجاد تغییر در آن بر پایه منابع نور می شود، لوسترها یکی از اولین گزینه هایی هستند که در ذهن، نامش و شکلشان نقش می بندد. در انتخاب آن ها نیز دقت و اهمیت زیادی وجود دارد.

 

خرید لوستر مدرن کریستالی می تواند ایده جذابی باشد. اما چه مواردی در سفارش مدل های کریستالی مهم است؟ اول این که اگر ارتفاع سقف بلند است، از تعداد زیادی شاخه برای ایجاد جلوه مناسب نور متناسب با محیط استفاده کنید. معمولا لوستر های کریستالی در دیزاین های مدرن و مینیمال قابل استفاده هستند. همین طور هیچ محدودیتی در اجرای آن ها در پروژه های مسکونی کلاسیک نیز وجود ندارد.

 

ضمن این که بر اساس پروژه ای که تیم روژانو اجرا کرده است و می توانید نمونه آن را در تصاویر مشاهده فرمایید، امکان تقویت نور محیط با مدل های کریستالی دیوار آویز نیز وجود دارد. در واقع ترکیبی از چند نوع لوستر است که می تواند فضای خانه شما را جذاب تر کند. اگر سقف خانه شما بلند است می توانید لوستر هایی که چند طبقه طراحی می شوند و دارای آویز هستند را سفارش دهید و یا این که تعداد شاخه های آن را بیشتر کنید.

 

سه فاکتور اساسی تنوع، پشتیبانی، نصب و ساخت سریع در عرض یک هفته تا ده روز کاری و همین طور ضمانت اصالت متریال به کار رفته از جمله مهم ترین عواملی است که سبب می شود بتوانید با خیالی راحت به این تیم اعتماد کنید. لوستر های دست ساز در 99 درصد مواقع سازگاری کامل را با سلیقه مشتریان دارند و همه چیز به دلیل ساخته شدن با دست (امکان تعیین رنگ، ارتفاع، تعداد شاخه و ترکیب چند نوع لوستر در یک محیط) با دقت روی آن پیاده سازی می شود.

 

مهم ترین ویژگی ها در لوستر کریستالی طلایی

توجه به ارتفاع سقف در نوع لوستر نیز تاثیرگذار است. معولا اگر سقف شما کم ارتفاع است بهتر است به دنبال مدل های سقفی بروید. در این بین دیوارکوب ها نیز می توانند جذاب باشند. در واقع یک اتمسر نوری خوب در محیط ایجاد می کنند.

 

لوستر های مدرن موجود در بازار معمولا از کشور های اسیای شرقی وارد بازار ایران می شدند. اما گالری روژانو حالا صفر تا صد طراحی و اجرای این طرح ها را در داخل ایران بر عهده گرفته است. می توانید متناسب با طراحی داخلی منزل انتخاب کنید، سفارشتان ثبت شده و تیم پشتیبانی نیز همواره در تمامی مراحل پاسخگوی نیازهای شماست. همین طور می توانید از نظرات این تیم برای انتخاب لوستر در صورتی که خودتان ایده خاصی ندارید استفاده کنید.

 

لوستر مدرن کریستالی معمولا در بخش های اصلی خانه نظیر پذیرایی، هال و همین طور سالن ها نصب می شود و با تمامی دکوراسیون، مبلمان و رنگ های دیوار نیز سازگاری مناسبی دارد. اگر خیلی اهل تغییر دکوراسیون خانه هستید معمولا این مدل می تواند نیاز شما را در هر شرایط و سطحی از سلیقه برطرف سازد. کیفیت کریستال ها نیز تضمین شده و در اثر تغییرات دمایی و محیطی به هیچ عنوان دچار دگرگونی و افت کیفیت نمی شود.

 

خواندن کمتر مشاهده ادامه مطلب