پروژه اجرا شده ویلایی | کرج زمستان 1400

پروژه ویلایی اجرا شده توسط روژانو

یکی دیگر از پروژه های اجرا شده توسط مجموعه روژانو لوسترهای مدرن در سازه های ویلایی است که تصاویر آن را در همین صفحه مشاهده می کنید. در انتخاب لوستر برای خانه های ویلایی که عمدتا بزرگ هستند، دست شما باز است.

 

می توانید طرح های مختلف را با هم ترکیب کنید و همه چیز را سفارشی سازی کنید. البته این در صورتی است که لوسترتان دست ساز باشد. معمولا لوسترهای دست ساز به دلیل وقتی که صرف طراحی آن ها می شود کیفیت فوق العاده بالایی دارند. همین طور متریال ساخت آن ها قابل انتخاب است. می توانید رنگ فلز، کریستال ها و همین طور نور را انتخاب کنید.

 

ارتفاع و تعداد رشته ها را نیز بر اساس نیاز سفارشی سازی کنید. معمولا هر چه ارتفاع سقف بیشتر می شود به تعداد شاخه و حباب بیشتری نیاز خواهد بود. به طور کلی برای ساخت مدل های فلزی مدرن نیز معمولا از استیل استفاده می شود. (لازم است که استیل درجه یک باشد.)

 

استیل در دراز مدت حفظ ظاهر می کند، جذابیت اولیه خود را از دست نمی دهد و همین طور ثبات رنگ دارد.

 

لوستر مدرن ویلایی معمولا به مدل هایی گفته می شود که شکل و شمایل آن ها معمولا از طراحی های نامنظم، نامتقارن و اصطلاحا مینیمال استفاده می کند. اشکال هندسی و منحنی روی آن ها دیده می شود و در حال حاضر پرفروش ترین انتخاب در بازار هستند.

 

مزایای خرید لوسترهای مدرن و استیل

لوستر مدرن معمولا بر اساس نیاز روز و درخواست مشتریان ساخته می شوند، در طرحها و رنگ های مختلف موجود هستند. ضمن این که تنوع به معنای واقعی کلمه در این مدل ها دیده می شود.

 

معمولا در ایران نیز شما به دو روش می توانید لوستر مدرن ویلایی خریداری کنید. یا از بین نمونه های طراحی شده و وارداتی در بازار و یا می توانید صفر تا صد پروژه ساخت این لوستر ها را نظارت کرده و از خدمات گالری هایی نظیر روژانو استفاده کنید. جنس به کار رفته در لوستر ها معمولا خیلی مهم است.

 

استیل و فلزات براق معمولا ایده خوبی هستند، علاوه بر ثبات رنگ و کیفیت فوق العاده می توانند موجب ایجاد پرتو نور شوند. ضمن این که وزن کمی دارند، انعطاف و استحکامشان نیز برای استفاده به عنوان مواد اولیه ساخت لوستر گزینه مناسبی است.

 

می توانید این لوستر ها را در ورودی ها، راهروها، راه پله ها، هال، پذیرایی، سالن غذاخوری، نشیمن، روی میز غذاخوری، آشپزخانه، روی کانتر و… اجرا کنید. برای داخل اتاق ها و اتاق خواب نیز به همین منوال، امکان انتخاب مدل های استیل و طبقه ای وجود دارد.

 

مزیت مدل های طبقه ای امکان استفاده از آن ها حتی در ارتفاع های بلند است. ضمن این که می توانید بر اساس نیاز میزان نوری که از لوستر مدرن ویلایی انتظار دارید را سفارشی سازی کنید.

 

مدل های رشته ای معمولا در بخش هایی که ارتفاع زیاد است نصب می شوند و تیم روژانو تمامی مدل های موجود در صفحه را در عرض یک هفته الی ده روز کاری طراحی و تقدیم عزیزان می نماید. ضمن این که برای انتخاب می توانید از مشاور فروش کمک بگیرید تا بر اساس لوکشین نصب به شما گزینه هایی پیشنهاد داده شود.

 

خواندن کمتر مشاهده ادامه مطلب