راهنمای انتخاب لوستر برای وید

لوستر برای وید

لوستر برای وید از مهم ترین المان ها است که به شدت در ایجاد جلوه منحصر به فرد در این بخش از ساختمان موثر است. با توجه به ارتفاع زیاد وید نسبت به سایر بخش های داخلی ساختمان نصب لوسترهای کوتاه در آن کاربرد ندارد و بر روی میزان روشنایی محیط نیز تاثیر نخواهد داشت. در این بخش تنها لوسترهای مدرن و کلاسیک بلند و آویز استفاده می شوند که تنوع بسیار زیادی از نظر رنگ، طرح و سبک دارند. لوستر روژانو ارائه دهنده انواع لوستر وید در ادامه اطلاعات جامعی درباره این محصولات ارائه می دهد.

 

انواع لوستر برای وید از نظر سبک

وید به فضای خالی بین طبقات ساختمان های چند طبقه و دوبلکس گفته میشود که ارتفاع سقف آنها زیاد است. این بخش امکان تماشای طبقات پایین از بالا را فراهم می کند و فضا را بسیار لوکس نشان می دهد. برای زیباتر شدن فضای خالی وید راه های زیادی برای دیزاین وجود دارد که از بهترین آنها می توان به نصب لوستر اشاره کرد. لوسترهای بلند و آویز گزینه مناسبی برای این بخش به شمار می روند.

در انتخاب لوستر برای وید یکی از مهم ترین نکات، تناسب سبک لوستر با طراحی داخلی است. طراحی داخلی و دکوراسیون به کار رفته در ساختمان سبک های متنوعی دارند که رایج ترین آنها کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک است. هر یک از این لوسترها دارای زیرمجموعه های متنوعی هستند که متناسب با شرایط می توان آنها را انتخاب کرد. انواع لوستر وید بر اساس سبک عبارتند از:

 

انواع لوستر مدرن برای وید

انواع لوستر مدرن برای وید

 

لوستر وید مدرن

وید در ساختمان های مدرن لوکس چند طبقه و دوبلکس کاربرد زیادی دارد. مهم ترین ویژگی این سبک سادگی همراه با ایده پردازی و خلاقیت است. در این سبک به ندرت از رشته های کریستالی استفاده شده و بیشتر از المان های فلزی با اشکال هندسی کاربرد دارد. لوستر مدرن برای وید دارای تنوع زیادی هستند که از بهترین آنها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

 

لوستر آویز حباب دار

یکی از مدل های بسیار پرطرفدار که در چند سال اخیر کاربرد زیادی پیدا کرده است، لوستر آویز حباب دار است. این لوسترها دارای ریسه های بلند بدون کریستال بوده و در انتهای آنها حباب نصب می شود. حباب های به کار رفته در این لوسترها از نظر رنگ بندی و طرح و شکل متنوع هستند. علاوه بر مدل های دارای ریسه های هم اندازه، طرح های نامنظم نیز در آنها استفاده میشود. کوتاه و بلند بودن ریسه ها در کنار هم طرح های منحصر به فرد و خلاقانه ای را بوجود می آورد.

با توجه به میزان نور و روشنایی محیط می توان نوع حباب لوستر برای وید را انتخاب کرد. اگر نورپردازی استاندارد است می توانید از حباب های مات استفاده کنید که فضا را مدرن نشان می دهند. برای روشنایی بیشتر فضای اطراف حباب های شفاف نیز کاربرد دارند. برخی از این لوسترها با حباب های طرح دار نیز ارائه می شوند.

 

لوستر سقفی بلند مدرن

یکی دیگر از انتخاب های مناسب لوستر برای وید، مدل های سقفی است. لوستر سقفی از یک صفحه فلزی بسیار مقاوم تشکیل شده است که روی سقف کاملا محکم و ثابت می شود. از این صفحات رشته های محکم آویز بوده و حلقه های فلزی با طرح های هندسی به آنها متصل می شود. در حلقه های فلزی این لوسترها لامپ های ال ای دی قرار گرفته و به همین دلیل تاثیر زیادی بر روشنایی محیط دارند.

لوستر سقفی برای وید دارای تنوع بسیار زیادی از نظر اشکال هندسی و نحوه قرارگیری آنها در کنار هم دارد. یکی از مدل های بسیار جذاب، لوسترهای طبقاتی مدرن هستند که در انواع مختلف دایره ای، مربع و مستطیلی در رنگ های متنوع تولید می شوند. اندازه هر یک از طبقات از بالا به پایین در این لوسترها کاهش یافته و با ارتفاع بلند وید به خوبی تناسب دارند.

 

لوستر کلاسیک برای وید

لوسترهای کلاسیک برای وید کاربرد زیادی دارند و تنوع آنها بالا است. لوستر کلاسیک مانند گذشته تنها شامل لوستر با شاخه و لاله و حباب های متعدد نیست و رشته های کریستالی تغییر زیادی در ساختار آنها ایجاد کرده است. به همین دلیل این نوع لوستر را برای وید مدرن نیز می توان به کار برد.

 

لوستر کریستالی آویز برای وید

یکی از شیک ترین انواع لوستر وید بدون شک مدل های کریستالی آویز است. این لوسترها از رشته های بلند و کوتاه کریستال تشکیل شده و در انتهای آنها کریستال های بزرگ قرار میگیرد. برخی از این لوسترها دارای رشته های کریستالی هم اندازه بوده و گروه دیگر هم اندازه نبوده و شبیه به آبشار بنظر می رسند.

لوسترهای کریستالی برای وید از نظر رنگ و طرح کریستال نیز متنوع هستند. مدل های ساده آن از کریستال های کره ای تشکیل شده و برخی دیگر طرح های ستاره ای، تخت، برگی و اشکال هندسی دارند. درخشش دانه های کریستال در کنار نور لامپ های به کار رفته در سقف فضا را بسیار شیک و چشم نواز می کند.

 

لوستر کاردی کریستالی

برای ایجاد جلوه ای منحصر به فرد در وید می توانید از لوسترهای کاردی آویز استفاده کنید. این لوسترها از ورق های کریستالی مستطیلی و مربعی با ضخامت کم تشکیل شده و به صورت طبقاتی اجرا می شوند. مدل های مخروطی یکی از نمونه های بسیار پرطرفدار در این زمینه است که در کنار کشیدگی وید ترکیبی بی نظیر می شود.

علاوه بر مدل های مخروطی، این لوسترها در طرح های مکعبی نیز تولید می شوند. مدل های مکعبی درخشش بسیار بالایی داشته و البته وزن آنها نیز نسبت به سایر مدل ها بیشتر است.

این مدل لوستر برای وید نه تنها از نظر طرح و اندازه و ابعاد کریستال های کاردی متنوع هستند، بلکه رنگ بندی آنها نیز زیاد است. از مدل های بسیار پرکاربرد، لوستر کریستالی شامپاینی است که با فضاهای مدرن و کلاسیک تناسب خوبی دارد.

 

لوستر چهل چراغ برای وید

اگر قصد دارید برای وید ساختمان های باشکوه که شباهت زیادی به قصر دارند لوستر خریداری کنید، بهتر است لوسترهای چهل چراغ را از دست ندهید. این لوسترها از چندین طبقه تشکیل شده و تعداد شاخه ها و حباب های متصل به آنها زیاد است. این نوع لوستر تنوع زیادی از نظر رنگ، طرح و مدل داشته و نسبت به سایر مدل ها گرانتر هستند. به دلیل وزن سنگین این لوستر، سقف باید مقاومت بسیار بالایی داشته باشد و روی سقف کاذب قابل نصب نیست.

 

نکات مهم در خرید لوستر برای وید

برای خرید لوستر وید لازم است به نکات متعددی توجه شود که عبارتند از:

• طرح و مدل لوستر با معماری داخلی ساختمان باید تناسب داشته باشد.
• این لوسترها تنوع زیادی از نظر رنگ بندی دارند و بهتر است با سبک معماری و طراحی داخلی و رنگ سایر المان های موجود در محیط تناسب داشته باشند.
• وزن لوستر باید با مقاومت سقف تناسب داشته باشد. اغلب این لوسترها امکان نصب روی سقف های کاذب را ندارند.
• به کیفیت کریستال ها، شاخه ها و شکال هندسی فلزی توجه زیادی داشته باشید. چون برخی از لوسترهای بی کیفیت با گذشت زمان تغییر رنگ داده و درخشش آنها کاسته می شود.
• اگر داخل ساختمان نور کمی دارد، لوسترهایی را انتخاب کنید که روشنایی بالایی داشته باشند.

 

 

فضای مناسب برای لوستر وید

فضای مناسب برای لوستر وید

 

قیمت لوستر وید

قیمت لوستر وید به دلیل ارتفاع زیاد نسبت به سایر لوسترها بیشتر است. فاکتورهایی از قبیل مدل، جنس حباب و کریستال ها، ارتفاع، سبک و نوع چراغ های به کار رفته در آنها و برند همگی می توانند قیمت لوستر وید را تحت تاثیر قرار دهند. با توجه به اینکه بسیاری از این لوسترها وارداتی هستند، لذا نوسان نرخ ارز نیز بر قیمت نهایی آنها تاثیر می گذارد. اگر به دنبال لوکس ترین انواع لوستر برای وید با قیمت مناسب هستید، محصولات لوستر روژانو می توانند گزینه مناسبی باشند. این لوسترها با قیمت مناسب و بدون واسطه به سراسر ایران قابل ارسال هستند.

 

خرید لوستر برای وید

برای خرید لوستر وید مقایسه مدل های مختلف تاثیر زیادی بر انتخاب بهترین گزینه دارد. لوستر روژانو مجموعه متنوعی از این لوسترها را در سبک های مدرن و کلاسیک متعلق به برندهای شناخته شده دنیا گرد هم آورده است. کافیست از منوی بالای صفحه وارد بخش لوستر و سیستم های روشنایی شوید و مدل های مورد نظر را با هم از نظر ویژگی ها و قیمت مقایسه و در نهایت خرید کنید. همچنین می توانید قبل از خرید با کارشناسان فروش لوستر روژانو تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

3 2 رای ها
امتیاز
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده تمام دیدگاه ها